کد خبر : 1831797 | 12 تیر 1401 ساعت 12:33 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر شرایط در نوکمپ؛ دمبله ماندنی شد؟

به نظر می‌رسد که عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، به زودی قراردادش را با بارسا تمدید می‌کند.

تغییر شرایط در نوکمپ؛ دمبله ماندنی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کشمکش درباره تمدید قرارداد دمبله و ادامه حضور این بازیکن در بارسلونا همچنان ادامه دارد. 
قرارداد او با بارسا هفته گذشته به صورت رسمی به پایان رسید و او حالا بازیکن آزاد است و این اجازه را دارد که به صورت رایگان به هر باشگاهی ملحق شود. 
با این حال هنوز خبری از امضای قرارداد با باشگاه دیگری نیست و به نظر می‌رسد که تلاش‌های ژاوی هرناندز برای متقاعد کردن او در زمینه ادامه حضورش در نوکمپ جواب داده و او قصد دارد همچنان در این تیم بماند. 
روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است مدعی شده که دمبله بیشتر از هر زمان دیگری در آستانه امضای قرارداد جدید با این این باشگاه قرار دارد. 

1724099
مذاکرات در چند هفته اخیر همچنان ادامه داشته و اختلاف اصلی دو طرف بر سر مسائل مالی بوده اما مدیران بارسا به این بازیکن و مدیر برنامه‌های او اعلام کردند که شرایط مالی به شکلی نیست که دستمزد هنگفتی به او پرداخت شود و به آنها هشدار دادند که حاضر به افزایش مبلغ پیشنهادی‌شان نیستند. 
با این حال، علاقه دمبله به بارسا و امید این بازیکن به موفقیت پروژه ژاوی باعث شده که او حاضر به پذیرش این پیشنهاد شده و در آستان امضای قراردادی دو ساله تا سال 2024 با این باشگاه شود. 
او در پنجره زمستانی در آستانه ترک بارسا قرار داشت و مدیران بارسا  به دنبال فروش او در ماه ژانویه بودند که موفق به این کار نشدند و درخشش او در نیم فصل دوم باعث شد که شرایط کاملا برای این بازیکن تغییر کند.

دیدگاه‌ها