کد خبر : 1831834 | 12 تیر 1401 ساعت 15:17 | 38.8K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش مارکا

بدون هیچ پیشنهاد رسمی؛ هافبک رئال در سه‌راهی

هنوز هیچ پیشنهادی رسمی برای دنی سبایوس نرسیده اما تابستانی طولانی در پیش است.

بدون هیچ پیشنهاد رسمی؛ هافبک رئال در سه‌راهی

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در سال‌های اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید نداشته و مدام در حال رفت و آمد بوده است. اگرچه رئال مادرید در شرایطی دشوار و در رقابت با بارسلونا موفق به جذب دنی سبایوس شد، اما او هنوز تبدیل به بازیکنی ثابت و مهم در این باشگاه نشده و همچنان احتمال جدایی او در فصل تابستان وجود دارد.

1724785

 نشریه مارکا ماه پیش در گزارشی مدعی شد رختکن رئال مادرید خواهان ماندن دنی سبایوس در این باشگاه شده و بازیکنان این تیم علاقه‌مندند دوران حضور این هافبک اسپانیایی در استادیوم برنابئو ادامه پیدا کند.

سبایوس روز گذشته در مصاحبه ای گفت که یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و تابع تصمیم باشگاه است. او تایید کرد که هنوز پیشنهاد تمدید دریافت نکرده است. بتیس مقصد مورد نظر و محبوب سبایوس است ولی مشکل اینجاست که بتیس به خاطر محدودیت های مالی نیاز به فروش چند بازیکن برای جذب سبایوس دارد. 

1724786

از سوی دیگر سبایوس قصد ندارد به یک تیم درجه دو اروپایی برود. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن به دست رئال نرسیده در حالی که او سه راه پیش روی خود می بیند: ماندن و اثبات ارزش هایش به رئال، در انتظار رسیدن پیشنهاد بتیس بماند یا در صورت دریافت پیشنهادی خوب از یک تیم مطرح، راهی آن تیم شود.

1711577

 سبایوس در مقطع پایانی فصل گذشته توانست در بازی های مهمی همچون نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی و فینال برابر لیورپول به میدان برود. رئال قصد ندارد او را به هر قیمتی واگذار کند چرا که می داند سبایوس بازیکن ارزشمندی است. از سوی دیگر رئال در صورت تمایل بازیکن به ماندن، با تصمیم او مخالفتی نخواهد کرد. سبایوس می تواند ذخیره ای بسیار ارزشمند برای ستاره های خط میانی باشگاه مادریدی باشد.

دیدگاه‌ها