کد خبر : 1831859 | 12 تیر 1401 ساعت 18:38 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

فابیو کاپلو:

جدایی مخیتاریان از رم غم‌انگیز بود

سرمربی نامدار ایتالیایی عقیده دارد که رم بازیکن مهمی را در بازار نقل و انتقالات از دست داد.

جدایی مخیتاریان از رم غم‌انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته هنریک مخیتاریان، هافبک فصل قبل رم با عقد قراردادی ۲ ساله رسما به اینتر پیوست. او بعد از حضور در تیم‌های شاختار دونتسک، دورتموند، منچستریونایتد، آرسنال و رم راهی اینتر شد. اینتر که فصل قبل نایب قهرمان لیگ ایتالیا شد به دنبال تقویت خود است تا بتواند در فصل جدید عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد.

1724564

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم رم درباره رفتن هنریک مخیتاریان از این تیم گفت:‌« مخیتاریان بازیکن بسیار مهمی برای رم بود، او تنوع و خلاقیت را در حملات تیم به ارمغان می‌‌آورد. غم انگیز است که او از تیم می‌رود. او البته خاطرات خوبی در رم از خود به یادگار گذاشت. اینتر هم بازیکن خوبی به‌دست آورد و فکر می‌کنم او در سبک فوتبالی که اینزاگی می‌خواهد، موثر خواهد بود.»

1606589

مخیتاریان از سال ۲۰۱۹ برای رم بازی می‌کند، این بازیکن فصل گذشته با رمی‌ها فاتح لیگ کنفرانس شد. مخیتاریان همچنین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ارمنستان است و در ماه مارس فوتبال ملی خود را به پایان رساند.

کاپلو که اکنون بازنشسته شده، یکی از موفق‌ترین مربی‌های دوران خود بود و جام‌های زیادی را با میلان، یوونتوس، رئال مادرید و رم به‌دست آورد و در سال ۲۰۰۷ هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی روی نیمکت این تیم نشست.

دیدگاه‌ها