کد خبر : 1831861 | 12 تیر 1401 ساعت 18:40 | 39.8K بازدید | 14 دیدگاه

از هواداران این تیم ممنونم ولی قرارداد دارم

آذرباد: اگر قرار به جدایی بود به استقلال می‌رفتم

محسن آذرباد می‌گوید از استقلال پیشنهاد داشته اما به قراردادش با مس رفسنجان پایبند است‌.

آذرباد: اگر قرار به جدایی بود به استقلال می‌رفتم

به گزارش "ورزش سه"، آذرباد که فصل پیش یکی از برترین پاسورهای لیگ بود در مورد شرایط تیمش در فصل پیش رو گفت: خداراشکر امسال سال خوبی می‌تواند باشد. با توجه به نفراتی که اضافه شده‌اند قطعا مس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

آذرباد در مورد پیشنهادهایی که به او شده بود عنوان کرد: جا دارد از همه هواداران استقلال تشکر کنم که در این دو، سه هفته خیلی به من لطف داشتند. من با باشگاه مس رفسنجان یک فصل دیگر قرارداد دارم و با آن دستی که سال گذشته به آقای ربیعی دادم، امسال هم در خدمت مس رفسنجان هستند. این باشگاه خیلی برایم زحمت کشیده و امسال با تمام توانم در خدمت مس رفسنجان هستم که رتبه‌ای که سال قبل داشتیم؛ بهتر کنیم. من قرارداد دارم و هنوز با باشگاه صحبتی نکرده‌ام.

او در این خصوص افزود: پیشنهاد زیاد داشتم و مدیر برنامه‌ام با باشگاه استقلال صحبت کرده ولی اگر می‌خواستم جدا شوم به غیر از استقلال جای نمی‌رفتم. باشگاه مس کوچک نیست و قطعا در سال‌های آینده این باشگاه به‌عنوان مدعی مطرح می‌شود. آقای ربیعی خیلی برایم ارزشمند است و باید بمانم و کارم را با قدرت انجام دهم.

آذرباد در مورد بهتر شدن شرایطش با توجه به تقویت خط حمله مس رفسنجان گفت: با نفراتی که جذب شده تیم‌مان شخصیت بهتری گرفته و پریرا و منشا مهاجمانی نیستند که هرتوپی را به‌راحتی از دست بدهند و این برایم پوئن مثبت است. امیدوارم جایگاهی را که سال قبل داشتم؛ بهتر کنم و بهترین پاسور شوم.

این هافبک در پایان گفت: سال قبل مس رفسنجان خیلی بیشتر از جایگاهی که باید، جلو رفت و توقعات خیلی زیاد شد. تیم ما در یک مقطعی فوق‌العاده بود و این عملکرد باعث شد یک فشاری روی کادرفنی و بازیکنان باشد. امسال مس رفسنجان می‌تواند با تیم‌های دیگر رقابت کند‌.

دیدگاه‌ها