کد خبر : 1831894 | 12 تیر 1401 ساعت 21:55 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

شکست آرژانتین از برزیل؛ ویدال به فلامنگو می‌رود

با اینکه به نظر می‌رسید آرتورو ویدال به بوکاجونیورز خواهد پیوست ولی رسانه‌های برزیلی مدعی هستند پیوستن این ستاره شیلیایی به فلامنگوی برزیل به‌زودی اعلام خواهد شد.

شکست آرژانتین از برزیل؛ ویدال به فلامنگو می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که همه شواهد و قرائن حاکی از این بود که آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینترمیلان، به آرژانتین رفته و به باشگاه بوکاجونیورز خواهد پیوست ولی خبرها از برزیل نشان می‌دهد که آینده او شاهد تغییری غیرمنتظره خواهد بود. رسانه‌های برزیلی می‌گویند همه توافق‌ها بین ویدال و باشگاه برزیلی فلامنگو انجام شده و خبر انتقال او به‌زودی اعلام رسمی خواهد شد.

1724854

در آرژانتین مدتی بود همه در انتظار پیوستن ویدال به بوکاجونیورز بودند و حتی ادعا می‌شد رقیب سنتی بوکا، باشگاه ریورپلاته، برای اینکه از رقیبش در جذب یک ستاره نامدار از اروپا عقب نماند درصدد است لوئیس سوارز را به‌خدمت بگیرد.

در هفته‌های گذشته، اولین بار که خبر جدایی قطعی ویدال از اینتر مطرح شد مشخص بود که فلامنگو جدی‌ترین گزینه او است. حتی تصویری از ویدال با پیراهن فلامنگو در صفحه اینستاگرام او منتشر شد. اما بعد بوکاجونیورز به این معادله اضافه شد تا دیگر نامی از باشگاه برزیلی در میان نباشد.

1724855
پست اینستاگرامی ویدال که او را با پیراهن فلامنگو نشان می‌داد

گفته می‌شود فلامنگو برای منصرف کردن ویدال از پیوستن به بوکا، پیشنهادی بهتر از باشگاه آرژانتینی ارائه کرده؛ هر چند از مبلغ این پیشنهاد خبری منتشر نشده. بر اساس اعلام رسانه‌ها ویدال به‌زودی قراردادی 18ماهه با باشگاه فلامنگو در برزیل امضا خواهد کرد و تا دسامبر 2023 بازیکن این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها