کد خبر : 1831984 | 13 تیر 1401 ساعت 16:45 | 41.8K بازدید | 13 دیدگاه

مربی مکزیکی:

دنی آلوز؟ فوتبالیست می‌خواهم نه بمب تبلیغاتی!

میگل هررا، مربی تیگرس مکزیک، شایعات جذب دنی آلوز را رد کرد.

دنی آلوز؟ فوتبالیست می‌خواهم نه بمب تبلیغاتی!

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز، ستاره 39ساله برزیلی، با پایان یافتن مدت قراردادش و عدم تمدید آن، از بارسلونا جدا شده و حالا بازیکن آزاد است. او در 14 بازی نیم فصل دوم، 1098 دقیقه در میدان بود. دنی آلوز اما در یک پست عجیب اینستاگرامی، رزومه خود را به شکلی طنزآمیز ارائه کرده و می‌گوید قصدش این است برای پیدا کردن باشگاهی جدید به این‌صورت تبلیغ کند.

1724225

آلوز می‌گوید با وجود جدایی از بارسا و بی باشگاه بودن، برای شرکت در جام جهانی قطر با تیم ملی کشورش برزیل در آمادگی کامل به سر می‌برد. اینکه تا 50 سالگی به بازی کردن ادامه خواهد داد. او در بخش دیگری از پست اینستاگرامی خود، از خودش به‌عنوان «دیوانه، اما دیوانه خوب» یاد کرد.

1724940

هنوز مشخص نیست آلوز فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد اما اخیرا از باشگاه تیگرس مکزیک به عنوان یکی از مشتریان او یاد شده بود. میگل هررا مربی تیگرس اما با اظهارنظری قاطعانه این شایعات را رد کرد. 

او در یک کنفرانس خبری گفت:« من به دنبال جوان کردن تیم هستم و به دنی آلوز نیازی ندارم. جذب چنین بازیکنی با سن بالایی که دارد، بیشتری جنبه تبلیغاتی خواهد داشت و توجه رسانه ها را به خود جلب می کند. آلوز نمی تواند به تیم من هیچ کمکی بکند. آلوز را دوست دارم اما او که زمانی برای پپ گواردیولا بازی می کرد، حالا بیش از اینکه یک بازیکن مفید برای تیم باشد، یک بمب تبلیغاتی است. آلوز شاید بتواند در یک تورنمنت خوب کار کند ولی در یک لیگ طولانی بعید می‌دانم.»

دیدگاه‌ها