کد خبر : 1832002 | 13 تیر 1401 ساعت 17:32 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار مالدینی؛ فصل قبل را فراموش کنید

پائولو مالدینی، مدیر میلان به بازیکنان روسونری هشدار داد که باید جشن قهرمانی فصل قبل را فراموش کنند.

هشدار مالدینی؛ فصل قبل را فراموش کنید

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات میلان برای فصل جدید امروز و علیرغم غیبت برخی از ستاره های بزرگ این تیم آغاز شد. روسونری فصل گذشته بعد از 11 سال فاتح اسکودتو شد، اما پائولو مالدینی تاکید دارد که شرایط در هر فصلی متفاوت بوده و بازیکنان میلان باید آماده کسب موفقیت در سال جدید باشند.

پائولو مالدینی گفت: "بازیکنان میلان پس از چنین فصل فوق العاده ای، شایسته این استراحت بودند. خاطرات فصل قبل هنوز در ذهن هستند. درست است که به خاطر داشته باشیم که چگونه به این عنوان قهرمانی رسیدیم، اما در ادامه باید ورق را برگردانده و روی اهداف خود در این فصل تمرکز کنیم. ما باید برای یک لحظه اتفاقات بعد از بازی آخر برابر ساسولو را فراموش کنیم. 

1724985

این چیزی است که برای همیشه با ما خواهد بود و اعتماد به نفس این گروه را بیش از گذشته افزایش داده است، اما شرایط در هر سال متفاوت است و ما به پیش خواهیم رفت. هنوز چند بازیکن در اردوی تیم حاضر نیستند، زیرا برخی از بازیکنان در پایان فصل راهی اردوی تیم ملی شدند و ما همه آنها را از 15 تا 16 ژوئن در اختیار خواهیم داشت. روز اول است، از فردا روال بهتری خواهیم داشت. من همیشه می گویم که روز اول در میلان هرگز عادی نیست، اما باید همیشه خاص باشد. امروز نیز مانند روزهایی خواهد بود که سال گذشته ما را متمایز می کرد.

ما باید به برگزاری جام جهانی در نوامبر عادت کنیم، زیرا به کرونا، بازی های عقب افتاده و پشت درهای بسته نیز عادت کردیم. این فصل به دو بخش تقسیم خواهد شد و ما باید شرایط را به این شکل پیش ببریم. برای بازیکنانی که به جام جهانی نخواهند رفت، یک دوره طولانی عدم تحرک پیش می آید و بنابراین ما استراحت کرده و دوباره به سوی اهداف خود می رویم. ما باید تیم را آماده کرده، اهداف خود را برای فصل تعیین کرده و شرایط گروه را مدیریت کنیم."

دیدگاه‌ها