کد خبر : 1832034 | 13 تیر 1401 ساعت 21:05 | 35.9K بازدید | 11 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

رونالدو در بایرن مونیخ؟ بسیار جذاب است

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ، می‌گوید احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن، بسیار جذاب است.

رونالدو در بایرن مونیخ؟ بسیار جذاب است

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، در یادداشتی برای اسکای آلمان به شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ پرداخته و می‌گوید احتمال بازی کردن ابرستاره‌ای مثل او در باواریا بسیار جذاب است.

1393300

ماتئوس در این یادداشت می‌گوید در این شکی نیست که اگر بایرن موفق شود رونالدو را به باواریا بیاورد، انتقال او خریدی با هدف بلندمدت نخواهد بود. چرا که بایرن می‌داند رونالدو این روزها 37ساله است و با ستاره‌ای جوان که باشگاه به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت جذب می‌کند فرق دارد. اما رونالدو کسی است که دائم در سرخط اخبار قرار می‌گیرد.

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه می‌گوید شک دارد که رونالدو بتواند در سیستم بایرن مونیخ جا بیفتد. اما او یکی از بهترین مهاجمین تاریخ فوتبال است و بدون شک با پیراهن بایرن مونیخ هم چیزی نزدیک به 30 گل در فصل به ثمر خواهد رساند. از این گذشته بایرن مطمئن است که با افزایش قابل توجه فروش کیت‌های باشگاه و سایر درآمدهای تبلیغاتی، از این معامله سود قابل توجهی خواهد کرد.

1723545

ماتئوس معتقد است حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، تا این لحظه در نقل و انتقالات عالی کار کرده و سیاست او در خرید و فروش بازیکن بی‌نظیر بوده است. ماتئوس می‌گوید او تا این لحظه سادیو مانه را از لیورپول خریده که ستاره‌ای در کلاس جهانی است. گراونبرخ و مزروعی هم دو ستاره جوان و آینده‌دار هستند.

در ادامه یادداشت، ماتئوس اشاره می‌کند که بایرن با احتمال یک فروش بزرگ هم روبرو است و ممکن است رابرت لواندوفسکی را به بارسا واگذار کند. اسطوره بایرن از فروش لواندوفسکی حمایت کرده و می‌گوید این هم یکی دیگر از تصمیم‌های درست حمیدزیچ خواهد بود.

دیدگاه‌ها