کد خبر : 1832046 | 13 تیر 1401 ساعت 22:28 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان ژاپن به آلمان رسید؛ یوشیدا در شالکه

رسانه‌های آلمانی تایید کردند یوشیدا، کاپیتان تیم ملی ژاپن، با باشگاه شالکه به توافق رسیده و به زودی رسما پیراهن این باشگاه را به تن خواهد کرد.

کاپیتان ژاپن به آلمان رسید؛ یوشیدا در شالکه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد مایا یوشیدا، کاپیتان تیم ملی ژاپن، با باشگاه شالکه به توافق رسیده و او به زودی رسما بازیکن آبی‌های آلمان خواهد شد.

مایا یوشیدا، فوتبالیست 33ساله ژاپنی، که بازوبند کاپیتانی تیم ملی این کشور را به بازو می‌بندد و در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت فردا قرارداد یک ساله‌ای با شالکه امضا خواهد کرد. البته شالکه از این گزینه برخوردار خواهد بود که در پایان یک سال، قرارداد او را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

1725033

یوشیدا فصل گذشته در سامپدوریای ایتالیا بازی می‌کرد. او برای این تیم 26 بازی در فصل گذشته انجام داد و 2 گل به ثمر رساند. قرارداد یوشیدا با سامپدوریا در تابستان جاری به پایان رسید و او در حال حاضر بازیکن آزاد است.

روزنامه بیلد برای تایید این خبر با روون شرودر، مدیر ورزشی باشگاه شالکه تماس گرفت و او در این باره گفت:" بله، خبر انتقال یوشیدا به شالکه درست است. ما از به خدمت گرفتن بازیکن متعهدی مثل مایا یوشیدا خوشحالیم. او برای شالکه بازیکن خیلی جذابی است".

شالکه هفته گذشته برای تقویت پست دفاع وسط این تیم کریستوفر جولین را به تست پزشکی دعوت کرده بود. با اینکه هنوز مشخص نیست قرارداد جولین رسمی خواهد شد یا نه، ولی با تایید مدیر ورزشی شالکه، پیوستن یوشیدا به این تیم قطعی است.

1725034

یوشیدا بازیکن بسیار باتجربه‌ای است و شالکه اعتقاد دارد تجربه او می‌تواند به انسجام خط دفاعی این تیم کمک کند. یوشیدا علاوه بر سالها بازی در تیم ملی کشورش‌، در فوتبال باشگاهی اروپا هم سابقه طولانی دارد. او برای باشگاه سابقش ساوتهمپتون 154 بازی انجام داده بود.

دیدگاه‌ها