کد خبر : 1832120 | 14 تیر 1401 ساعت 12:11 | 23.9K بازدید | 12 دیدگاه

تخفیف سیتی برای هالند؛ 150 میلیون پوند از 2025

به نظر می‌رسید که باشگاه‌های علاقمند به جذب ارلینگ هالند، ستاره سیتی، از سه سال دیگر فرصت بهتری برای این کار داشته باشند.

تخفیف سیتی برای هالند؛ 150 میلیون پوند از 2025

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان امسال از دورتموند جدا شده و راهی منچسترسیتی شد تا از فصل آینده در لیگ برتر به میدان برود. 
این بازیکن با درخشش خیره‌کننده‌اش در چند فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید را به خود جلب کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که تحت هدایت پپ گواردیولا قرار بگیرد. 
نمایندگان این بازیکن پیش از این نیز بند فسخی در تمام قراردادهای او گنجانده بودند و قراردادش با منچسترسیتی نیز از این قاعده مستثنی نبود. 
حالا روزنامه اسپانیایی مارکا جزییاتی از این قرارداد را فاش کرده و مدعی شده که بند فسخ این ستاره نروژی تا سال 2024 مبلغی نزدیک به 172 میلیون پوند است و در سال 2025 به 150 میلیون پوند کاهش پیدا می‌کند. 

1721077
به عقیده مارکا، این کاهش قابل توجه باعث خواهد شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی که خواهان جذب این بازیکن بودند بتوانند با فعال کردن بند فسخ او از این فرصت استفاده کرده و هالند را به خدمت بگیرند. 
این بازیکن پیش از این نیز با استفاده از بند فسخی که داشت ردبول سالزبورگ را ترک کرده و راهی دورتموند شد و پس از آن نیز این سیتی بود که استفاده از همین گزینه موفق شد او را با مبلغی نه چندان قابل توجه در مقایسه با درخشش و استعدادش به ورزشگاه اتحاد منتقل کند. 
این ستاره نروژی در طول دوران حضورش در دورتموند موفق شد 83 گل در 87 بازی به ثمر برساند و باید دید قادر به تکرار این درخشش در ترکیب سیتی نیز خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها