کد خبر : 1832221 | 14 تیر 1401 ساعت 21:35 | 33.4K بازدید | 15 دیدگاه

مقصد ممفیس دیپای مشخص شد؛ تاتنهام

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید باشگاه تاتنهام از بیشترین شانس برای جذب ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا برخوردار است.

مقصد ممفیس دیپای مشخص شد؛ تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد در حال حاضر باشگاه تاتنهام شانس اول جذب ممفیس دیپای، مهاجم هلندی باشگاه بارسلونا است. این در حالی است که از سه باشگاه انگلیسی دیگر، آرسنال، اورتون، و نیوکاسل هم به‌عنوان نامزدهای خرید دیپای یاد شده است.

از قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا یک سال باقی مانده و باشگاه کاتالان امیدوار است بتواند او را امسال تابستان به فروش برساند تا سال آینده مجبور نباشد با او به‌عنوان بازیکن آزاد خداحافظی کند. این در حالی است که ممفیس دیپای اخیرا به بارسلونا اطلاع داد که مایل به ترک باشگاه نیست و دوست دارد فوتبالش را در این تیم دنبال کند. ظاهرا درخواست او در بلوگرانا خریداری نداشته.

1725267

ممفیس دیپای هلندی تابستان گذشته و بعد از پایان قراردادش با باشگاه لیون، به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست. دیپای فصل گذشته برای بارسا 37 بازی انجام داد و 13 گل به ثمر رساند. او تنها در 21 بازی برای کاتالان‌ها به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت.

اضافه شدن پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال از ماه ژانویه، و همچنین احتمال پیوستن رابرت لواندوفسکی به خط حمله بارسلونا، مدیریت و کادر فنی را به این نتیجه رساند که در فصل آتی نیازی به دیپای نخواهند داشت.

تاتنهام اخیرا ریچارلیسون، مهاجم برزیلی سابق اورتون را به‌خدمت گرفته و سان می‌گوید سرمربی این تیم‌‌، آنتونیو کونته، معتقد است خط حمله متشکل از ریچارلیسون و دیپای، بهترین گزینه تاتنهام برای فصل آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها