کد خبر : 1832243 | 15 تیر 1401 ساعت 00:00 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

هم‌تیمی سابق طارمی؛ بهترین بازیکن جوان پرتغال

ویتینیا، هم‌تیمی فصل گذشته مهدی طارمی در پورتو، که اخیرا به PSG پیوسته، به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ پرتغال انتخاب شد.

هم‌تیمی سابق طارمی؛ بهترین بازیکن جوان پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، ویتینیا، ستاره جوانی که فصل گذشته در خط میانی پورتو بازی می‌کرد و همبازی مهدی طارمی بود، به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ پرتغال انتخاب شد. ویتینا در یک رای‌گیری رسمی با رای کاپیتان‌ها و سرمربیان حاضر در لیگ پرتغال، به‌عنوان جوان اول لیگ انتخاب شد.

ویتینیا امسال تابستان پورتو را ترک کرد و به پاری‌سن ژرمن پیوست. جوان اول فصل گذشته لیگ پرتغال از فصل آینده در پاریس بازی می‌کند. مدیران PSG معتقدند با خرید ویتینیا سرمایه‌گذاری بلندمدت اما پرسودی کرده‌اند و دنیای فوتبال در آینده او را به‌عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ خود خواهد شناخت.

1725301

ویتینیا بعد از اعلام شدن اسمش به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فصل پرتغال، در یک ویدیوی ضبط شده، در این‌باره صحبت کرد و گفت:" می‌خواهم از کاپیتان‌های تیم‌ها و مربیانی که به من رای دادند تشکر کنم. این جایزه‌ای است که تا آخر عمر از آن لذت خواهم برد. همین‌طور از هم‌تیمی‌هایم و کادر فنی پورتو تشکر می‌کنم که می‌دانستند چطور باید از من به بهترین شکل ممکن استفاده کنند".

ستاره جوان فصل آینده PSG و فصل گذشته پورتو در ادامه گفت:" اگر موفقیت‌های فصل گذشته پورتو، قهرمانی در لیگ و جام حذفی پرتغال‌ نبود من امروز چنین جایزه‌ای را به‌دست نمی‌آوردم. از این بابت خیلی خوشحالم. رسیدن به اینجا یکی از آرزوهای من بود که حالا به واقعیت پیوسته".

دیدگاه‌ها