کد خبر : 1832274 | 15 تیر 1401 ساعت 09:49 | 20.6K بازدید | 12 دیدگاه

پیام خداحافظی پوچتینو: از ناصر ممنونم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی، با انتشار پیامی از باشگاه پی اس جی خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی پوچتینو: از ناصر ممنونم!

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو که به عنوان جانشین توماس توخل روی نیمکت پی اس جی نشسته بود بالاخره از این سمت برکنار شد. 
پس از شکست پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان زمزمه‌هایی درباره برکناری این مربی از هدایت این باشگاه فرانسوی به گوش می‌رسید و این اتفاق در نهایت رخ داد. 
روز گذشته کریستوف گالتیه، سرمربی سابق نیس، به عنوان سرمربی جدید پی اس جی انتخاب شد تا پوچتینو رسما به پایان راهش در پارک دو پرنس رسیده باشد. 
او با انتشار تصاویری از دوران حضورش در پی اس جی به عنوان مربی و بازیکن در اینستاگرامش نوشت:« من می‌خواهم برای همه در پی اس جی آرزوهای بسیار خوبی برای آینده داشته باشم، از مالکان، هیئت مدیره و بازیکنان تا تمامی کارمندان و هواداران.»

1715033
پوچتینو با اشاره مستقیم به رییس این باشگاه اظهار داشت:« برای ناصر، از تو ممنونم که فرصت این که بار دیگر عضوی از خانواده پی اس جی باشم به من دادی. ما لحظات بسیار خوبی را کنار هم سپری کردیم و پیروزی‌های بزرگی را به دست آوردیم.»
این مربی آرژانتینی در ادامه با اشاره به مسیری که در این مدت طی کرده اضافه کرد:« ما به عنوان کادر فنی با هر تجربه همیشه یاد گرفتیم که در آینده پیشرفت کنیم. به این که با باشگاهی که برای من و خانواده‌ام از زمان بازی در این تیم به عنوان بازیکن و کاپیتان و حالا مربی ارزش زیادی دارد، قهرمان شدم افتخار می‌کنم.»
مقصد بعدی پوچتنیو پس از جدایی از پاری سن ژرمن هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود او پیشنهادهایی دارد که در حال بررسی آنها است.

دیدگاه‌ها