کد خبر : 1832368 | 15 تیر 1401 ساعت 16:28 | 43.9K بازدید | 8 دیدگاه

به دنبال فرار از دست رئال مادرید؛ بایرن عجله دارد!

بایرن مونیخ قصد دارد خیلی زود تکلیف آینده سرژ گنابری، وینگر جوان خود را روشن کند.

به دنبال فرار از دست رئال مادرید؛ بایرن عجله دارد!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله تنها یک سال تا پایان قرارداد سرژ گنابری، هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. به نظر می‌رسد سرژ گنابری روز جمعه به مونیخ باز می‌گردد و مدیران باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهند در اسرع وقت مذاکرات برای تمدید قرارداد با او و مدیر برنامه‌اش را از سر بگیرد. سران بایرن می‌خواهند با سرژ گنابری در روزهای پس از بازگشت او به تمرینات جلسه‌ای گذاشته و تصمیمی سریع در مورد آینده این بازیکن بگیرند. سرژ گنابری دستمزدی بالاتر از توان بایرن مونیخ طلب کرده، اما باشگاه خوش بین است که در نهایت این ستاره آلمانی تخفیف داده و توافق حاصل شود.

1725488

اخباری در روزهای اخیر مبنی بر احتمال فرستاده شدن سرژ گنابری روی سکو در سال آخر قراردادش شنیده شده، اما بایرن مونیخ هنوز در این‌رابطه تصمیم نگرفته و باشگاه خوشبین است که این بازیکن گزینه تمدید قرارداد را انتخاب کند. در حقیقت مدیران بایرن مونیخ اعتقاد دارند که بسته کلی و جذاب یک پیشنهاد مالی پرسود، پروژه جاه طلبانه با ستاره‌هایی مانند سادیو مانه، کیفیت زندگی در مونیخ و روابط خوب درون تیمی، دلیلی برای خوش بین بودن برای تمدید قرارداد سرژ گنابری است.

البته تیم‌های بزرگ و متمولی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی خواهان توافق با سرژ گنابری هستند و بایرن مونیخ نیز قصد دارد سریع تکلیف این بازیکن را روشن سازد. به خصوص رئال مادرید بیشتر قصد جذب این بازیکن را در سر دارد و شرایط مالی خوب این باشگاه اسپانیایی باعث شده آنها از موقعیت مناسبی برای توافق با سرژ گنابری برخوردار باشند.

دیدگاه‌ها