کد خبر : 1832390 | 15 تیر 1401 ساعت 19:20 | 28.9K بازدید | 12 دیدگاه

عصبانیت بارسا از یونایتد؛ دی‌یونگ فروشی نیست

طولانی شدن مذاکرات منچستریونایتد و بارسلونا برای انتقال فرانکی دی‌یونگ و اصرار یونایتد روی مواضعش، عصبانیت بارسا را به دنبال داشته.

عصبانیت بارسا از یونایتد؛ دی‌یونگ فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر، مذاکرات بین دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا برای انتقال فرانکی دی‌یونگ به اولدترافورد، آنقدر طول کشید و در نهایت به سرانجامی نرسید که سرانجام کاسه صبر باشگاه کاتالان لبریز شد و رئیس این باشگاه اعلام کرد هافبک هلندی فروشی نیست.

لاپورتا البته هفته گذشته هم در یک مصاحبه گفته بود که باشگاهش تمایلی به فروش ستاره هلندی را ندارد ولی در آن زمان رسانه‌ها معتقد بودند این صحبت‌های رئیس بارسا برای بازارگرمی بیشتر و فشار آوردن به یونایتد در مذاکرات است. ولی صحبت‌های صریح امروز لاپورتا نشان می‌دهد که بارسا موضعی جدی دارد.

1658420

لاپورتا که امروز در کنفرانس خبری معرفی خرید جدید بارسا، فرانک کسیه، شرکت کرده بود درباره دی‌یونگ گفت:" او بازیکن بارسا است و ما اگر نیازی نداشته باشیم او را نمی‌فروشیم. ما نمی‌خواهیم دی‌یونگ را بفروشیم. برای او پیشنهاد داریم ولی در حال حاضر فروش او را در دستور کار نداریم".

برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر مدعی بودند منچستریونایتد در ادامه مذاکرات با بارسلونا برای جذب هافبک هلندی این تیم مبلغ پیشنهادی خود را افزایش داده و جدیدترین پیشنهاد یونایتد، یک پیشنهاد 80 میلیون یورویی است.

اریک‌ تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، از زمان به‌دست گرفتن سکان هدایت این تیم، از مدیریت باشگاه خواست تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن دی‌یونگ به کار ببندد. یونایتد بلافاصله دست به کار شد و مذاکرات دو باشگاه آغاز شد. اما تا این لحظه، پیچیدگی‌هایی در مذاکرات وجود داشته که مانع از به سرانجام رسیدن آن شده.

دیدگاه‌ها