کد خبر : 1832410 | 15 تیر 1401 ساعت 20:51 | 24.5K بازدید | 12 دیدگاه

جلسه استقلال و سایپا برای حل مشکل جلالی و صادقی

دو باشگاه استقلال و سایپا قرار است فردا جلسه‌ای را برای حل مشکل ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی تشکیل دهند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در بحبوحه بازار نقل و انتقالات درگیر ماجرای عجیبی شد. داستان از این قرار است که احمد مددی مدیرعامل وقت آبی‌ها در ماجرای انتقال ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی به استقلال، تفاهم نامه‌ای را با سایپا به امضا رساند.

طبق این توافق، انتقال دو بازیکن قرضی بوده و استقلال باید ابتدا مبلغی را برای صدور رضایت نامه قرضی آنها پرداخت می‌کرده که این کار صورت گرفت. سپس آبی‌ها در پایان فصل و تا تاریخ اول تیر ماه 1401 زمان داشتند تا مبلغ دیگری را به حساب سایپا واریز کنند تا جلالی و صادقی به‌صورت دائم به عضویت آبی‌ها دربیایند.

استقلالی‌ها ابتدا در تاریخ 28 خرداد مبلغ مورد نظر را به حساب سایپا واریز کردند که وجه پرداختی برگشت خورد. آبی‌ها دو روز بعد و در تاریخ 30 خرداد این کار را تکرار کردند که باز هم به دلیل غیرفعال بودن حساب بانکی خودروسازان، پول آنها برگشت خورد.

مدیران استقلال پس از آن با ارسال نامه‌ای به باشگاه سایپا خواستار دریافت شماره حساب جدیدی شدند که پروسه نامه نگاری طرفین زمان برد و در نتیجه با عبور از ددلاین تعیین شده (اول تیر) برخی مدعی شدند که جلالی و صادقی اکنون بازیکن سایپا محسوب می‌شوند و باید به تیم سابقشان بازگردند.

حالا مدیران دو تیم قرار است فردا جلسه‌ای را تشکیل داده و درخصوص مشکل پیش آمده با یکدیگر گفت‌وگو کنند. گفته می‌شود سایپا اعلام کرده با پرداخت مبلغ توافق شده قبلی مخالف بوده و خواستار دریافت هزینه بیشتری بابت صدور رضایت نامه جلالی و صادقی است. باید دید خروجی جلسه فردا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها