کد خبر : 1832413 | 15 تیر 1401 ساعت 21:29 | 38.6K بازدید | 17 دیدگاه

ریوالدو:

نیمار نگران نباشد، چلسی او را می‌خواهد

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد نیمار می‌تواند تا چند فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند.

نیمار نگران نباشد، چلسی او را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن پنج فصل پرفراز و نشیب در ترکیب پاری‌سن ژرمن، آینده نیمار در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و ممکن است تیم فرانسوی خواهان فروش گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد. از چلسی به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی نیمار نام برده شده و ریوالدو تاکید کرد هر تیمی در اروپا برای درخشش در لیگ قهرمانان به ستاره‌ای باکیفیت مانند نیمار نیاز دارد. 

1697519

ریوالدو گفت: "هنوز مشخص نیست که آیا شایعات درباره احتمال فروش نیمار در تابستان امسال توسط مدیران پاری‌سن ژرمن صحت دارند یا خیر و من در این‌رابطه مطمئن نیستم. اما همین حالا نیز من تصور می‌کنم که این ستاره برزیلی خیلی هم نگران نخواهد بود، زیرا می‌داند که حتی اگر باشگاه فرانسوی را در فصل تابستان ترک کند، همیشه تیم‌های بزرگ از جمله چلسی به‌دنبال جذب او خواهند بود. 

نیمار همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال به شمار می‌آید و دلیلی برای نگرانی در رابطه با ترک یک باشگاه ندارد، زیرا احتمالا باشگاه‌های بزرگ زیادی وجود خواهند داشت که برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های آتی، به دنبال جذب نیمار و استفاده از این بازیکن باشند. او در سن 30 سالگی هنوز چند فصل دیگر فرصت درخشش در بالاترین سطح فوتبال اروپا و لیگ قهرمانان را در پیش دارد و حتی اگر پاری‌سن ژرمن را ترک کند، من مطمئن هستم که باز هم تمام مهارت‌های فوق العاده خود را در این قاره نشان خواهد داد."

دیدگاه‌ها