کد خبر : 1832480 | 16 تیر 1401 ساعت 14:00 | 42.9K بازدید | 13 دیدگاه

ضربه میلان به PSG؛ ستاره پرتغالی برای روسونری

با اینکه به نظر می‌رسید انتقال رناتو سانچس به PSG قطعی است ولی حالا به نظر می‌رسد او به میلان نزدیک شده و احتمال پیوستنش به روسونری بیشتر است.

ضربه میلان به PSG؛ ستاره پرتغالی برای روسونری

به گزارش "ورزش سه"، خرید ویتینیا از پورتو برای لوئیس کامپوس کافی نیست و مدیر ورزشی موقت پاری سن ژرمن همچنان به دنبال تقویت خط میانی این تیم برای فصل آینده است. در هفته‌های اخیر از رناتو سانچس پرتغالی به عنوان اولویت PSG برای خط هافبک اسم برده می‌شد و با اینکه به نظر می‌رسید انتقال او قطعی است اما حالا خبرهای دیگری به گوش می‌رسد.

بر خلاف اخبار روزهای اخیر درباره قریب‌الوقوع بودن پیوستن رناتو سانچس به PSG حالا از فرانسه خبر می‌رسد که او بیشتر به آث میلان نزدیک شده و احتمالا راهی روسونری خواهد شد. لوئیس کامپوس در این مدت بارها نام رناتو سانچس، بازیکن پرتغالی لیل را به عنوان اولویت اول خود برای خط میانی اعلام کرده بود.

1725751

با اینکه در آغاز میلان بود که برای خرید سانچس اقدام کرده بود ولی بعد از پیشنهاد PSG به نظر می‌رسید که میلانی‌ها دیگر شانسی برای جذب او نداشته باشند. حتی گفته می‌شد سانچس مایل است فوتبالش را در فرانسه ادامه بدهد.

رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند PSG حتی یک پیشنهاد رسمی 10 میلیون یورویی به باشگاه لیل ارائه کرده ولی تا این لحظه جوابی دریافت نکرده است.

شبکه اسکای امروز صبح اعلام کرد PSG از تلاش برای جذب رناتو سانچس دست برداشته چرا که دریافته این ستاره پرتغالی پیوستن به میلان را ترجیح می‌دهد. میلان در روزهای اخیر تماس‌های متعددی با این بازیکن پرتغالی و ایجنت او، ژرژ مندس، داشته و تلاش کرده هر چه سریع‌تر فرایند جذب او را شدت بخشد.

دیدگاه‌ها