کد خبر : 1832555 | 17 تیر 1401 ساعت 09:15 | 47.2K بازدید | 4 دیدگاه

توافق با دی‌ماریا؛

ستاره جدید یوونتوس وارد تورین شد (عکس)

آنخل دی ماریا، ستاره 34 ساله و آرژانتینی پنجشنبه شب برای انتقال آزاد به یوونتوس وارد شهر تورین شد.

ستاره جدید یوونتوس وارد تورین شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه قهرمان لیگ فرانسه تصمیم گرفت قرارداد آنخل دی ماریا را تمدید نکرده و از بند یک ساله حفظ این بازیکن استفاده نکند، این ستاره تکنیکی بعد از هفت سال پاری سن ژرمن را ترک کرد. حالا آنخل دی ماریا برای امضای قراردادی یک ساله با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و امروز بعد از انجام تست پزشکی، این انتقال رسما نهایی خواهد شد. به نظر می رسد ستاره آرژانتینی در تیم جدید خود دستمزد هفت میلیون یورویی در سال دریافت خواهد کرد.

آنخل دی ماریا 295 بار در تمامی رقابت ها برای پاری سن ژرمن بازی کرد و در هفت سال حضور در پایتخت فرانسه، 95 گل به ثمر رساند و 112 پاس گل داد تا تبدیل به بهترین پاسور تاریخ این باشگاه شود. پنج عنوان قهرمانی لیگ و پنج جام حذفی فرانسه و البته نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، از جمله افتخارات دی ماریا در دوران حضور در پاریس بود.

به نظر می رسید بارسلونا نیز علاقه زیادی به جذب این ستاره تند و تیز دارد، اما یوونتوس زودتر وارد عمل شده و برای قراردادی یک ساله با آنخل دی ماریا به توافق رسید. این بازیکن قصد دارد جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر را تثبیت کند و احتمالا او در پایان این فصل فوتبال اروپا را ترک کرده و راهی خانه خواهد شد.
17258691725870

دیدگاه‌ها