کد خبر : 1832597 | 17 تیر 1401 ساعت 16:50 | 33.4K بازدید | 10 دیدگاه

اینتر؛ امیدوار به انتقال ستاره ایتالیایی به یوونتوس!

اینتر نیز از توافق احتمالی رم و یوونتوس برای انتقال نیکولو زانیولو به تورین سود خواهد برد.

اینتر؛ امیدوار به انتقال ستاره ایتالیایی به یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال قبل و هنگام انتقال راجا ناینگولان از رم به اینتر بود که نیکولو زانیولو، ستاره جوان و ایتالیایی نیز به عنوان بخشی از قرارداد راهی پایتخت ایتالیا شد. علی‌رغم درگیر شدن با مصدومیت های طولانی و دشوار، نیکولو زانیولو فصل گذشته عملکرد خوبی در لباس رم داشته و گل پیروزی این تیم در فینال لیگ کنفرانس اروپا مقابل فاینورد را نیز وارد دروازه حریف کرد.

1724972

حالا شبکه اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد نیکولو زانیولو در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته و فصل بعد در تورین بازی خواهد کرد. به نظر می رسد دو باشگاه بیانکونری و جالوروسی برای انتقالی 60 میلیون یورویی با یکدیگر توافق کرده اند و این قرارداد در روزهای اخیر به صورت رسمی امضا می شود. اما این انتقال به سود باشگاه اینتر نیز خواهد بود. 

بر اساس توافق رم و اینتر هنگام انتقال نیکولو زانیولو، قرار بود 15 درصد رقم فروش این بازیکن به تیم بعدی توسط جالوروسی به اینتر تعلق پیدا کند و در صورت حقیقت داشتن این شایعات، عددی در حدود 9 میلیون یورو در این شرایط دشوار به حساب نراتزوری واریز خواهد شد. اینتر در هفته های اخیر به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و حتی احتمالا مجبور به فروش میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن نیز خواهد شد. بدین ترتیب تزریق این 9 میلیون یورو بخشی از مشکلات اخیر این باشگاه را حل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها