کد خبر : 1832620 | 17 تیر 1401 ساعت 21:00 | 19.5K بازدید | 31 دیدگاه

رودریگو: می‌دانم یک روز توپ طلا خواهم برد

رودریگو گوئس، ستاره رئال مادرید، تایید کرد که با این باشگاه به توافق رسیده و به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

رودریگو: می‌دانم یک روز توپ طلا خواهم برد

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، در گفتگو با یک روزنامه اسپانیایی تایید کرد که مذاکراتش با رئال برای تمدید قرارداد با موفقیت همراه بوده و او به زودی قرارداد خود را رسما تا سال 2028 تمدید خواهد کرد.

رودریگو در گفتگو با روزنامه ABC گفت:" بازیکن رئال مادرید شدن همیشه رویای من بود. الان سه سال است که در رئال بازی می‌کنم و حالا می‌خواهم قراردادم را تمدید کنم. به خودم و به آنچه تا کنون در این باشگاه انجام داده‌ام افتخار می‌کنم".

1722140

ستاره برزیلی فصل گذشته یکی از ستاره‌های درخشان رئال مادرید بود و در 49 بازی برای تیم کارلو آنچلوتی 9 گل به ثمر رساند.

مهمترین گلهای رودریگو در کامبک رئال مادرید در دیدار با منچسترسیتی، در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، به ثمر رسید. رودریگو در این مصاحبه می‌گوید هنوز از فکر آن گلها بیرون نیامده و در هفته‌های اخیر که در تعطیلات به سر می‌برد هر روز گلهایش در مقابل منچسترسیتی را تماشا می‌کند.

رودریگو در مصاحبه‌‌‌اش با روزنامه اسپانیایی گفت:" ما به حرف کسانی که می‌گویند به کمک شانس قهرمان چمپیونزلیگ شدیم توجه نمی‌کنیم چون واقعیت چیز دیگری است. عامل موفقیت ما تلاش و سخت‌کوشی بود. شانس یک بار اتفاق می‌افتد نه سه بار. سیتی از ما بهتر بازی کرد ولی در دقایق تعیین‌کننده ما بهتر بودیم و صعود کردیم".

ستاره برزیلی رئال درباره تلاش باشگاه برای جذب کیلیان امباپه و در نهایت، ماندگار شدن او در پاری سن ژرمن، هم صحبت کرد و گفت:"ممکن است به رئال نیامدن امباپه به صورت غیرمستقیم به نفع من باشد ولی به این ماجرا فکر نمی‌کنم. می‌دانم فوتبالیست باکیفیتی هستم و اگر به تمرین کردن ادامه دهم و همین روحیه را حفظ کنم یک روز می‌توانم برنده توپ طلا بشوم. تنها راه موفقیت، تلاش و تمرین است".

دیدگاه‌ها