کد خبر : 1832749 | 18 تیر 1401 ساعت 16:32 | 19.4K بازدید | 6 دیدگاه

تعطیلات کابوس‌وار والورده؛ سرقت از ستاره رئال

فده والورده، ستاره رئال مادرید، به همراه همسرش تعطیلات کابوس‌واری در ایبیزای اسپانیا سپری کردند.

تعطیلات کابوس‌وار والورده؛ سرقت از ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، والورده پس از پایان رقابت‌های باشگاهی و ملی مانند بسیاری از ستاره‌های دنیای فوتبال برای سپری کردن تعطیلات به همراه همسر و فرزندش راهی ایبیزا شده بود. 
حالا مینو بونینو، همسر این هافبک رئال مادرید، با انتشار تصاویری در استوری اینستاگرامش از اتفاقات عجیب و ناگواری که در این سفر برای آنها رخ داده پرده برداشته است. 
بونونیو مدعی شده که آنها در این سفر به صورت عمدی با غذا دچار مسمومیت با الکل یا مواد مخدر شده‌اند و سپس در همین حالت نزدیک به 10 هزار یورو از آنها به سرقت رفته است. 
او در اینستاگرامش نوشت:« وقتی ما به خانه‌ای که اجاره کرده بودیم رسیدیم، آشپز آنجا بود.  به او گفتم که فقط یک کلید وجود دارد و به همین دلیل او آن را با خودش می‌برد تا روز بعد بدون این که ما را بیدار کند بیاید و صبحانه درست کند.»

1726130
از نظر همسر والورده این اتفاق عجیب و غیرمعمولی نبود و به همین دلیل او به این آشپز اعتماد کرد. بونینو اضافه کرد:« روز بعد من نمی‌توانستم حتی از جایم بلند شوم. پیامی برای دوستم فرستادم تا پسرم را بگیرد چون سرگیجه و حال بدی داشتم اما فکر کردم در شرایط فیزیکی بدی قرار دارم.»
همسر والورده ادامه داد:« یک ساعت بعد از پله پایین آمدم و سه چمدانم را دیدم که در هال افتاده و همه چیز زیر و رو شده بود. دوستم در حال مرتب کردن بود و پرسید دنبال چیزی بودی؟ من هیچ چیز نفهیدم. قرار بود به ساحل برویم، کیف پولم را برداشتم و دیدم خالی است. سپس آشپز آمد و به من گفت که وقتی رسیده همه چیز بهم ریخته بوده است.»
پس از آن بود که آشپز به آنها گفته که قصد ادامه کار ندارد و خانه را ترک کرده است. او گفت:« پس از آن فردی از آژانسی که خانه را گرفته بودیم آمد و گفت که شاید غذا مسموم بوده چون احتمالا کار آشپز است. در نهایت ما روز اول را در بیمارستان سپری کردیم و پس از آن خانه را عوض کردیم تا دو هفته بعدی در آرامش باشیم.»

دیدگاه‌ها