کد خبر : 1832752 | 18 تیر 1401 ساعت 16:47 | 8.3K بازدید | 6 دیدگاه

بوفون: دی‌ماریا در حدی که باید، تحسین نشده است

جانلوییجی بوفون، ستاره سابق یوونتوس، از پیوستن آنخل‌ دی‌ماریا به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

بوفون: دی‌ماریا در حدی که باید، تحسین نشده است

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن از این باشگاه جدا شد و روز گذشته با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شد. 
این بازیکن 34 ساله قراردادی یک ساله با یوونتوس به امضا رساند که قابلیت تمدید برای یک سال دیگری را هم دارد. 
یوونتوس علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و با این که او تصمیم گرفت برای مشخص شدن تکلیف بارسلونا صبر کند و مشتاق حضور در نوکمپ هم بود  اما در نهایت این بیانکونری بود که موفق شد او را به خدمت بگیرد. 
بوفون در گفت‌و‌گو با روزنامه لااستمپا ضمن ابراز خوشحالی از انتقال این بازیکن به یوونتوس اظهار داشت:« او همیشه کمی در سایه بوده و من صادقانه هرگز دلیل این موضوع را درک نکردم که چرا او به اندازه‌ای که باید، تحسین نشده است. فوتبال از منطق خاصی پیروی می‌کند که همیشه قابل درک نیست.»

1726128
این اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس با تمجید از عملکرد دی‌ماریا در سال‌های اخیر گفت:« ما از بازیکنی صحبت می‌کنیم که واقعا درجه یک و تراز اول است و این توانایی را دارد که خودش را برای موفقیت هم تیمی‌هایش قربانی کند. اگر من تیمی داشتم، او همیشه و همیشه در ترکیب اصلی قرار داشت و بازی می‌کرد.»
او با اشاره به انتقال این هافبک آرژانتینی به تورین اضافه کرد:« این انتقال بسیار خوب و جذاب بود و بهتر این بود که به صورت آزاد انجام شد. من این احساس را دارم که او در ایتالیا خیلی مورد احترام نیست اما آنها خیلی زود متوجه شایستگی‌های او خواهند شد.»

دیدگاه‌ها