کد خبر : 1832781 | 18 تیر 1401 ساعت 20:05 | 41.6K بازدید | 13 دیدگاه

رناتو به میلان نمی‌رود

ضدحال ستاره پرتغالی به میلان؛ PSG مقصد بعدی

رناتو سانچز حاضر نشد به میلان منتقل شود و لیل را تنها به مقصد پی‌اس‌جی ترک خواهد کرد.

ضدحال ستاره پرتغالی به میلان؛ PSG مقصد بعدی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان از مدت‌ها قبل شرایط سانچز را دنبال می‌کرد و در پی اضافه کردن این بازیکن به ترکیب تیمش برای فصل جدید بود. 

1622245
 

آنها باور داشتند که رناتو می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای جانشینی فرانک کسیه باشد که تصمیم گرفت با اتمام قراردادش از میلان جدا شود و پیراهن بارسلونا را برای فصل آینده به تن کند.
با این حال پاری‌سن ژرمن نیز وارد رقابت برای جذب این ستاره پرتغالی شد تا کار برای میلان دشوار شود. روز گذشته اسکای ایتالیا ادعا کرد میلان با لیل برای انتقال رناتو به ارزش 10 میلیون یورو توافق کرده اما گویا ستاره پرتغالی این انتقال را قبول نکرده و به مدیران لیل گفته است که تنها حاضر است به پی‌اس‌جی ملحق شود.

1723974

امروز در همین‌رابطه رادیو مونته کارلو ادعا کرد که پس از پاسخ منفی رناتو به میلان، پی‌اس‌جی به سرعت دست به کار شده و بر سر جزئیات باقی‌مانده نیز با لیل به توافق رسیده است. پی‌اس‌جی نیز با 10 میلیون یورو بدون بندهای پاداش قصد جذب رناتو را دارد و در نهایت نیز توانسته رضایت لیل را جلب کند. پاریس اصرار دارد که تا قبل از 14 جولای(5 روز دیگر) که تور آسیایی باشگاه شروع خواهد شد، این انتقال نهایی شود. رناتو با توصیه مستقیم لوئیز کامپوس، مشاور ورزشی جدید پی‌اس‌جی به‌خدمت گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها