کد خبر : 1832856 | 19 تیر 1401 ساعت 12:02 | 28.9K بازدید | 22 دیدگاه

مربی سابق بنفیکا:

رویای برناردو سیلوا پیراهن شماره 10 بارساست

هلدر کریستووائو، مربی سابق برناردو سیلوا در بنفیکا، می‌گوید این بازیکن همیشه رویای بازی برای بارسلونا را داشته است.

رویای برناردو سیلوا پیراهن شماره 10 بارساست

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال پیوستن سیلوا به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال مطرح شده است.
گفته می‌شود این بازیکن پرتغالی به مدیر برنامه‌هایش گفته که شرایط انتقال او به نوکمپ را فراهم کند و از پپ گواردیولا نیز خواسته که مانع این انتقال نشود چون او علاقه زیادی به حضور در بارسا دارد. 
حالا مربی سابق او در بنفیکا که دو سال با سیلوا کار کرده نیز شایعات مربوط به علاقه این بازیکن پرتغالی به بارسا را تایید کرد و مدعی شد که او از سال‌ها قبل به دنبال فرصتی برای پیوستن به بارسلونا بوده است. 
کریستووائو درباره استعداد برناردو سیلوا به روزنامه اسپورت گفت:« از همان زمانی که او به این تیم پیوست، همه می‌دانستند که بازیکن بزرگی خواهد شد. مشخص بود که او به سطح بالایی می‌رسد. من فکر می‌کردم بارسا به دنبالش خواهد آمد چون پپ گواردیولا در آن زمان آنجا بود و من فکر می‌کردم که سیلوا بازیکن مورد علاقه او است.»

1724864


او درباره شایعه پیوستن این بازیکن به بارسا اظهار داشت:« واقعیت این است که من کمی شگفت‌زده شدم. او در حال حاضر بهترین مربی را در سیتی دارد و من فکر می‌کردم که در این تیم خواهد ماند اما این که بخواهد به بارسا ملحق شده و برای این تیم به میدان برود را درک می‌کنم.»
این مربی با اشاره به رویای همیشگی سیلوا در این باره اضافه کرد:« بله، این رویای کودکی اوست که پیراهن شماره 10 افسانه‌ای بارسا را به تن کند، درست مثل مسی. او شباهت زیادی به مسی دارد، شاید سرعت و قدرت بدنی نداشته باشد اما بسیار متفکر است، زمانبندی بازی را رعایت می‌کند و می‌تواند بازی بارسا را بهبود ببخشد.»

دیدگاه‌ها