کد خبر : 1832910 | 19 تیر 1401 ساعت 17:19 | 16.4K بازدید | 10 دیدگاه

قصد نداریم هواداران استقلال را نگران کنیم

مدیرعامل‌سایپا:برای حل مشکل جلالی باید جلسه‌بگذاریم

مدیرعامل سایپا می گوید که آنها و مدیران باشگاه استقلال برای حل مشکل جلالی باید جلسه بگذارند.

مدیرعامل‌سایپا:برای حل مشکل جلالی باید جلسه‌بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه ابوالفضل جلالی به یکی از مشکلات استقلالی ها تبدیل شده است. آبی ها تا تاریخ اول تیرماه فرصت داشتند تا برای دائمی کردن این انتقال مبلغی را به حساب خودروسازان واریز کنند که این کار نیز صورت گرفت اما به دلیل برخی مشکلات بانکی، وجه واریزی برگشت خورد و پس از عبور از زمان تعیین شده، حالا جلالی به همراه امیرعلی صادقی وضعیت نامشخصی دارند.

در روزهای گذشته صحبت هایی میان مدیران دو باشگاه صورت گرفت که پس از تغییرات در بخش ریاست سایپا، سیدمهدی حسینی‌پور به عنوان مدیرعامل جدید این تیم انتخاب شد و حالا استقلالی ها باید از ابتدا مذاکرات را با همتایان خود از سر بگیرند. حسینی‌پور در گفتگو با فارس درباره نگرانی هواداران استقلال بابت مشکل جلالی گفت: هنوز وقت هست و نقل و انتقالات هم تمام نشده است. قطعا تصمیم خوبی خواهیم گرفت. به دنبال این نیستیم که هواداران استقلال را منتظر بگذاریم.

او درباره احتمال تعامل با استقلال گفت: در صورتی که مدیران استقلال نیز با شرایط ما کنار بیایند، با آنها تعامل می کنیم که البته تاکنون شرطی را تعیین نکرده ایم. من به تازگی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده ام و باید ببینم مدیران قبلی تا چه مراحلی پیش رفته اند.

حسینی‌پور درمورد برگزاری جلسه میان مدیران دو باشگاه نیز اضافه کرد: در تلاشیم این اتفاق به زودی رخ دهد. برای مصطفی آجورلو احترام قائلم و قطعا دو باشگاه نیز به یکدیگر احترام می گذارند. حرف ما این است که باشگاه ها باید منافع خود را در نظر بگیرند.

وی در پایان اضافه کرد: اصلا بحث مالی و قیمت بازیکن نداریم. خیلی مسائل هست که من هنوز در جریانش نیستم. حرف های زیادی زده می‌شود اما چیزی که واضح و مبرهن است؛ مدیرعامل دو باشگاه باید با هم بنشینند، صحبت کنند و ببینند چه مباحثی وجود دارد.

دیدگاه‌ها