کد خبر : 1833088 | 20 تیر 1401 ساعت 18:40 | 35.9K بازدید | 8 دیدگاه

مربی خیلی تاثیرگذار است

طعنه یوویچ به زیدان و آنچلوتی پس از جدایی از رئال

لوکا یوویچ که راهی فیورنتینا شده، معتقد است در رئال به حقش نرسید و مورد اعتماد مربیان قرار نداشت. او زیر نظر زیدان و کارلو آنچلوتی موفق نبود.

طعنه یوویچ به زیدان و آنچلوتی پس از جدایی از رئال

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا از مدتی قبل درحال مذاکره برای جذب یوویچ بود و قصد داشت این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فلورانس منتقل کند. 

1726038
 

بسیاری از منابع اسپانیایی و ایتالیایی از علاقه این باشگاه به جذب قرضی این مهاجم صربستانی خبر داده بودند و گفته می‌شد که مدیران رئال مادرید روی این موضوع تاکید دارند که باید بند خرید اجباری نیز در قرارداد او برای پایان فصل گنجانده شود. 
اما شرایط به شکلی پیش رفت که فیورنتینا موفق شد این بازیکن را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به خدمت بگیرد. 
یوویچ قراردادی دو ساله با بند تمدید برای دو سال دیگر با این باشگاه ایتالیایی امضا کرده و گفته می‌شود که دستمزد فعلی او دو میلیون یورو است که در صورت فعال شدن بند تمدید دو ساله تا پنج میلیون یورو نیز خواهد رسید. 

1563317

یوویچ در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن فیورنتینا گفت:« چند بازیکن از صربستان مانند ماتیا ناستاسیچ، نیکولا میلنکوویچ یا الکسا ترزیچ همواره نزد من از فیورنتینا تمجید می کردند. آنها به من گفتند که سرمربی یک تیم قادر به بالاتر بردن سطح و کیفیت هر بازیکنی است.»

1726623

یوویچ ادامه داد:« به این انتقال نیاز داشتم. فوتبال ایتالیا را دوست دارم و فکر می کنم می توانم به خوبی با تیم وفق پیدا کنم. سری آ بسیار جالب است. تیم های بزرگی اینجا هستند و رقابت در سطح بالایی قرار دارد. فیورنتینا در مقطع پایانی فصل گذشته کمی افت کرد ولی معتقدم فصل پیش رو تیم بهتری خواهیم داشت. امیدوارم با گلزنی تمام عشقی که از هواداران دریافت کرده ام؛ برگردانم و قول می دهم در هر مسابقه و در تمرینات، 100 درصد توانم را بگذارم. در این مدت پیام های محبت آمیز زیادی دریافت کرده ام و بسیار خوشحالم که اینجا هستم. هواداران از همان ابتدا باعث شده اند احساس کنم در خانه هستم. امیدوارم جایگاهی در شان فیورنتینا به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها