کد خبر : 1833153 | 21 تیر 1401 ساعت 09:36 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

بیل: می‌خواهم نامم را در فوتبال آمریکا ماندگار کنم

گرت بیل، ستاره ولزی، می‌گوید صرفا برای حضور شش یا 12 ماهه به لیگ آمریکا نرفته است.

بیل: می‌خواهم نامم را در فوتبال آمریکا ماندگار کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن تصمیم گرفت به صورت آزاد از این باشگاه جدا شود. 
شایعات زیادی درباره احتمال بازنشستگی او به گوش می‌رسید اما صعود تیم ملی ولز به جام جهانی 2022 قطر باعث شد که تمامی این شایعات بی سرانجام باشد و او برای حضور قدرتمند در تیمش راهی لیگ آمریکا و تیم فوتبال لس‌آنجلس اف سی شود. 
بیل در نشست خبری معارفه‌اش در لس آنجلس گفت:«من اینجا هستم تا تمام تلاشم را بکنم. هنوز 32 ساله هستم و سال‌های بسیاری را در پیش دارم. من صرفا برای شش یا 12 ماه بازی به اینجا نیامده‌ام. من اینجا هستم تا تلاش کنم و در بیشترین زمان ممکن در این لیگ بمانم. می‌خواهم نامم را در تاریخ لیگ آمریکا و این باشگاه ماندگار کنم.»

1726176
او با اشاره به اهدافش در آینده اظهار داشت:«من بی‌صبرانه منتظر آینده هستم. این فقط یک همکاری کوتاه نیست، همانطور که گفتم، این بهترین فرصت برای من است تا بتوانم خودم را برای یوروی بعدی هم آماده نگه دارم. بنابراین هدف و برنامه من این است که به سختی تلاش کنم.»
این بازیکن ولزی با تمجید از شرایط باشگاه جدیدش اضافه کرد:« این باشگاه تیم پزشکی، تیم بدنسازی و کادر فنی بسیار خوبی دارد و ما برنامه مهمی برای پیشرفت داریم که امیدوارم تا آخرین لحظه ممکن آن را ادامه دهیم. من واقعا اینجا هستم تا ارزش خودم را نشان دهم. شاید این بهترین فرصت برای من باشد تا در یورو هم حاضر باشم. هدفم این است و حس می‌کنم قرار است نقش مهمی را در این تیم ایفا کنم.»

دیدگاه‌ها