کد خبر : 1833171 | 21 تیر 1401 ساعت 10:45 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

رفتار عجیب هوادار سیتی؛ تعقیب گواردیولا برای عکس

یکی از هواداران سیتی ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد برای گرفتن عکس با پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، او را تعقیب کرده است

رفتار عجیب هوادار سیتی؛ تعقیب گواردیولا برای عکس

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از سپری کردن تعطیلات تابستان و برای آغاز تمرینات پیش فصل سیتی به شهر منچستر برگشته است. 
این مربی اسپانیایی چند شب قبل در مرکز شهر منچستر در حال دوچرخه‌سواری بود که یکی از هواداران این تیم او را شناخت و مشتاقانه به سمتش رفت تا با او عکس بگیرد. 
این هوادار هیجان‌زده سیتی خطاب به گواردیولا فریاد زد تا او متوقف شود و وقتی دید که این مربی توجهی به درخواست و فریادهای او ندارد، تصمیم به تعقیب گواردیولا گرفت. 
در تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی تیک تاک، سرمربی سیتی در حالی دیده می‎شود که خیابانی را به سمت پایین رکاب می‌زند و این هوادار پشت سر او فریاد می‌زند:« هی پپ، اجازه بده یک عکس با تو بگیرم داداش!»

1726740
زمانی که گواردیولا توجهی به این درخواست نکرد و به مسیرش ادامه داد، او شروع به دنبال کردن این مربی در خیابان کرده و مدام فریاد می‌زد:« هی پپ!» و وقتی متوجه شد که این روند فایده‌ای ندارد دوربین را روی او متمرکز کرده و گفت:« نه، نه. همه باید این صحنه را ببینند.»

1726741
این سرمربی سابق بارسلونا در نهایت در پایان خیابان تصمیم گرفت که دوچرخه‌اش را متوقف کرده و درخواست این هوادار سیتی برای گرفتن عکس یادگاری را قبول کند، هرچند به نظر نمی‌رسید از رفتاری که او در پیش گرفته و دست به تعقیبش زده چندان خشنود باشد اما در هر حال به گرفتن یک عکس با او رضایت داد.
زمان دقیق ضبط این تصاویر مشخص نیست اما زمان انتشار آن دقایق ابتدایی روز دوشنبه بوده است.

دیدگاه‌ها