کد خبر : 1833293 | 21 تیر 1401 ساعت 22:28 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

موج جدید کرونا به رقابت‌های یورو2022 زنان رسید

موج جدید کووید19 به رقابت‌های یورو2022 زنان رسید و دو نفر از بازیکنان تیم ملی زنان هلند به دلیل ابتلا به این ویروس از فهرست تیم کشورش کنار گذاشته شد.

موج جدید کرونا به رقابت‌های یورو2022 زنان رسید

به گزارش "ورزش سه"، موج جدید کووید19 به رقابت‌های یورو2022 زنان رسید. بر اساس جدیدترین اخبار، دو نفر از بازیکنان تیم ملی زنان هلند به دلیل مثبت شدن تست کرونای آنها از فهرست تیم کشورشان حذف شدند. این برای مدافع عنوان قهرمانی خبر تلخی است چرا که در آستانه دیدار با پرتغال، دو نفر از ستاره‌های خود را در اختیار نخواهد داشت.

امروز تایید شد که تست کرونای ویوین میدما و جکی گرونن، دو نفر از بازیکنان اصلی، تیم ملی هلند مثبت بود. هلند که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو است باید فردا در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف پرتغال برود.

1726909

ویوین میدما، مهاجم 25ساله هلندی، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی زنان این کشور است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی زنان هلند است و در اولین مسابقه زنان هلند در این تورنمنت، در مقابل سوئد، به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

گرونن هم یکی دیگر از بازیکنان کلیدی نارنجی‌پوشان است. او هم در دیدار قبلی هلند مقابل سوئد نمایش درخشانی داشت. گرونن امروز تایید کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است.  

تیم ملی زنان هلند، در بیانیه‌ای ابتلای این دو بازیکن خود به کووید19 را اعلام کرد. در بیانیه هلندی‌ها چنین آمده است:" متاسفانه نتیجه تست کرونای ویوین میدما مثبت بود. در نتیجه او روزهای آینده را در قرنطینه سپری خواهد کرد. گرونن، دیگر بازیکن ما هم شرایط مشابهی دارد. بعد از رفع علائم بیماری و منفی شدن تست‌ها، این دو می‌توانند به تمرینات تیم اضافه شوند".

دیدگاه‌ها