کد خبر : 1833402 | 22 تیر 1401 ساعت 15:28 | 43.6K بازدید | 3 دیدگاه

سورپرایز فوتبال آسیا با جذب نانی! (عکس)

روز گذشته انتشار یک ویدیوی هیجان انگیز، هواداران ملبورن ویکتوری را با خرید جدید این تیم روبرو کرد: لوییز نانی.

سورپرایز فوتبال آسیا با جذب نانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نانی ستاره سالهای نه چندان دور منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال است که پس از ترک اردوی شیاطین سرخ در لیگ پرتغال، ترکیه، آمریکا، ایتالیا و اسپانیا به میدان رفت و حالا در 35 سالگی پیراهن ملبورن ویکتوری استرالیا را برتن خواهد کرد.

1727076

باشگاه ملبورن ویکتوری روز گذشته با انتشار ویدیویی که به عدد 17 اشاره داشت، هواداران این تیم را سورپرایز کرد و خبر جذب نانی را به آنها داد و از دیشب تا حالا بیش از 10 پست در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی این بازیکن منتشر کرده و با عبارت «اسطوره پرتغالی» به استقبال این خرید تابستانی رفته است.

ملبورن ویکتوری اعلام کرده که قرارداد نانی دو ساله خواهد بود و به این ترتیب احتمال دارد این وینگر خوش تکنیک پرتغالی در 38 سالگی با پیراهن ملبورن ویکتوری از فوتبال خداحافظی کند.

1727077

تونی پوپوویچ سرمربی ملبورن در مورد جذب این بازیکن گفت: «او انرژی زیادی را به تیم منتقل خواهد کرد و جذب او برای فوتبال استرالیا اتفاق مثبتی است. برای کار کردن با او هیجان دارم.»

نانی در مورد این انتقال اظهار داشت: «خوشحالم که به لیگ استرالیا و ملبورن ویکتوری آمده‌ام و آماده پذیرفتن این چالش هستم. من با سرمربی تیم صحبت کردم و می‌دانم تیم به دنبال موفقیت است و من هم آماده ام کمک کنم.»

باشگاه ملبورن ویکتوری در نقل و انتقالات تابستانی 7 خرید انجام داده است.

1727078

دیدگاه‌ها