کد خبر : 1833592 | 23 تیر 1401 ساعت 21:30 | 41.1K بازدید | 6 دیدگاه

خشم دورتموند از ستاره ترک‌تبار؛ او بداخلاق و تندخو است

امره جان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار بوروسیا دورتموند، اخیرا با این باشگاه رابطه‌ای پرتنش دارد و دورتموند او را به آزار و اذیت هم‌تیمی‌هایش متهم کرده است.

خشم دورتموند از ستاره ترک‌تبار؛ او بداخلاق و تندخو است

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد امره جان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار دورتموند، با این باشگاه درگیری پیدا کرده و رابطه دو طرف این روزها به‌شدت پرتنش است.

امره جان فصل گذشته که هدایت دورتموند به عهده مارکو رزه بود، یکی از مهره‌های اصلی تیم به حساب می‌آمد ولی به نظر می‌رسد سرمربی جدید زردپوشان، ادین ترزیچ، از رفتارهای مساله‌ساز جان راضی نیست. امره جان پیش از پیوستن به دورتموند سابقه بازی در تیم‌های بزرگ دیگری مثل لیورپول و یوونتوس را دارد.

1727437

امره جان در ژانویه 2020 از یوونتوس به دورتموند پیوست. لوسین فاور، سرمربی وقت دورتموند برای به‌دست آوردن امره جان تلاش زیادی کرد. او از آن زمان تا امروز برای زردپوشان آلمانی 85 بازی انجام داده است.

روزنامه بیلد می‌گوید سرمربی جدید دورتموند، ادین ترزیچ، از رفتار مساله‌ساز جان راضی نیست. این روزنامه مدعی است تندخویی دائمی ستاره ترک‌تبار در جلسات تمرینی، ترزیچ را خشمگین کرده است. بیلد می‌گوید امره جان در جریان تمرین بر سر هم‌تیمی‌هایش فریاد می‌کشد و با لحنی توهین‌آمیز با آنها صحبت می‌کند.

1727438

با اینکه دو سال دیگر تا پایان قرارداد امره جان با دورتموند باقی مانده ولی به ادعای روزنامه بیلد، ادین ترزیچ، به فکر اخراج او است. این در حالی است که مدیران باشگاه به سرمربی گفته‌اند با توجه به قابلیت‌های این ستاره ترک‌تبار، بهتر است سرمربی جدید رفتار او را تا حد ممکن تحمل کند.

دیدگاه‌ها