کد خبر : 1833658 | 24 تیر 1401 ساعت 16:00 | 21.3K بازدید | 23 دیدگاه

هررا:

رئال تیم بزرگی است اما باید به امباپه احترام گذاشت

آندر هررا، هافبک پاری سن ژرمن، می‌گوید تصمیم کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد با این باشگاه باعث شگفتی او نشده است.

رئال تیم بزرگی است اما باید به امباپه احترام گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، داستان تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن به یکی از جنجالی‌ترین سوژه‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل شد. 
این بازیکن فرانسوی که بسیاری انتظار داشتند فصل آینده او را با پیراهن رئال مادرید ببینند، در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را به مدت سه سال دیگر با پی اس جی تمدید کند و به حضور در این تیم ادامه دهد. 
این تصمیم باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان، ستاره‌های سابق دنیای فوتبال و بازیکنان رئال مادرید به این مهاجم پی اس جی طعنه زده و انتخاب او را زیر سوال ببرند اما هررا می‌گوید که تصمیم او جای تعجب چندانی نداشته است. 

1716164
این هافبک اسپانیایی به کوپه گفت:« تصمیم امباپه درست همان چیزی بود که من فکر می‌کردم رخ دهد. اگر او از پی اس جی جدا می‌شد هم من تعجب نمی‌کردم اما وسوسه این که بزرگترین بازیکن و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه باشی و بتوانی رویای قدیمی رسیدن به لیگ قهرمانان را به واقعیت تبدیل کنی انگیزه بسیار مهم و بزرگی است.»
هررا با اشاره به ناراحتی شدید رئال مادرید و انتقادات مطرح شده از امباپه اضافه کرد:« من بزرگی و عظمت باشگاهی مانند رئال مادرید را درک می‌کنم اما شما باید به پسری پاریسی که می‌خواهد در این باشگاه تاریخ‌سازی کند احترام بگذارید.»
تمدید قرارداد امباپه با پی اس جی همچنین با انتقاد شدید خاویر تباس، رییس لالیگا روبرو شد که گفته می‌شود شکایتی را نیز علیه این باشگاه تنظیم کرده است.

دیدگاه‌ها