کد خبر : 1833685 | 24 تیر 1401 ساعت 19:20 | 27.2K بازدید | 12 دیدگاه

مجبور به فروش دی‌یونگ نیستیم

لاپورتا: خبری از بایرن نیست؛ لوا درخواست ژاوی است

رئیس بارسلونا فاش ساخت که بایرن هنوز به آخرین پیشنهادشان برای رابرت لواندوفسکی پاسخی نداده است.

لاپورتا: خبری از بایرن نیست؛ لوا درخواست ژاوی است

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه رافینیا، مهاجم برزیلی جدید بارسلونا امروز به انجام رسید. پس از معارفه، نشستی خبری برگزار شد و در آن خوان لاپورتا، رئیس بارسا به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد. بسیاری منتظر شفاف سازی لاپورتا در مورد انتقال رابرت لواندوفسکی بودند.

1727562

لاپورتا در شروع صحبت هایش گفت:« با رافینیا یک برزیلی جدید در بارسا داریم. برزیلی ها سبک فوتبال زیبا و تماشایی دارند و همراه با رافینیا سامبا هم به بارسلونا بازخواهد گشت.»

1727252

لاپورتا در مورد جذب لواندوفسکی ابتدا گفت که به احترام بایرن ترجیح می دهد حرفی نزند ولی با اصرار خبرنگاران پاسخ داد:« رافینیا درخواست مستقیم ژاوی بود و حالا اینجاست. لواندوفسکی را هم ژاوی از ما خواسته است و باید ببینیم چه خواهد شد. با بایرن در ارتباط هستیم و هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد ولی هنوز از سوی بایرن پاسخی به آخرین پیشنهادمان داده نشده است. لواندوفسکی در ال‌کلاسیکوی دوستانه لاس وگاس(9 روز دیگر)؟ نمی دانم اما رافینیا احتمالا بازی خواهد کرد.»

1726782

جدایی احتمالی دی یونگ:« مجبور به فروش دی یونگ نیستیم و متوجه شده ام که با تیم به تور آمریکا خواهد رفت.»

خریدهای دیگر:« ژاوی در هر منطقه ای که نیاز به تقویت دارد، از ما بازیکن خواسته و در تلاشیم تا به اهداف مان برسیم. رافینیا جذب شد و دمبله هم تمدید کرد. حالا در حال کار روی دیگر اهداف مان هستیم.»

دیدگاه‌ها