کد خبر : 1833710 | 24 تیر 1401 ساعت 23:21 | 118.3K بازدید | 38 دیدگاه

واکنش متفاوت ساکت به جذب رضائیان (عکس)

مدیرعامل باشگاه سپاهان به مانند همیشه پس از خریدهایش پستی در اینستاگرام منتشر کرد.

واکنش متفاوت ساکت به جذب رضائیان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره زمستانی لیگ برتر این عادت محمدرضا ساکت مدیرعامل طلایی‌پوشان اصفهانی شده که پس از هر خرید با انتشار عکسی از آن بازیکن در صفحه اینستاگرام خود با جمله "همه با هم برای سپاهان" به جذب آن بازیکن واکنش نشان می‌دهد و در این میان تاکنون جذب محمد دانشگر و حالا رامین رضائیان حسابی میان اهالی فوتبال سر و صدا به پا کرده است. البته که مهم‌ترین فعالیت نقل و انتقالاتی این فصل را می‌توان به حضور مورایس و دستیارانش در اصفهان نسبت داد که حسابی علاقمندان به فوتبال را شوکه کرد.
با این حال سپاهان که با جدایی چند مهره کلیدی خود در پست‌های مختلف مواجه شده، همچنان هم  در دفاع، هم در خط میانی و هم در بخش تهاجمی به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد تا قدرت رقابت با مدعیان قهرمانی نظیر استقلال و پرسپولیس را پیدا کند.

1727619

خرید رامین رضائیان در پستی که دانیال اسماعیلی‌فر طی دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در این پست از خود نشان داده بود، در شرایطی که این بازیکن برخلاف لیگ بیستم در لیگ بیست و یکم جایگزین مناسبی هم نداشت، یکی از اقدامات قابل توجه ساکت  در پنجره تابستانی فصل پیش رو به حساب می‌آید که سبب شده او با جمله متفاوتی به این خرید واکنش نشان بدهد و تاکید کند که به زودی سپاهان با خریدهای دیگر برای حضور در مسابقات و تلاش برای کسب قهرمانی تکمیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها