کد خبر : 1833800 | 25 تیر 1401 ساعت 15:11 | 22.9K بازدید | 8 دیدگاه

پایان کار یولیان دراکسلر؛

ستاره آلمانی در لیست فروش PSG قرار گرفت

پاری سن ژرمن خواهان فروش یولیان دراکسلر، ستاره آلمانی و 28 ساله خود در فصل تابستان امسال شده است.

ستاره آلمانی در لیست فروش PSG قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، یولیان دراکسلر در سال های اخیر در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین بود و جایگاه ثابتی در اندیشه های تاکتیکی سرمربیان مختلف پاری سن ژرمن نداشت. اما حالا به نظر می رسد دوران حضور یولیان دراکسلر در فوتبال فرانسه به اتمام رسیده و او احتمالا به زودی این باشگاه متمول و پرستاره را ترک خواهد کرد.

1727715

باشگاه پاری سن ژرمن در حال حاضر بزرگ ترین ترکیب در کل لیگ یک فرانسه را در اختیار دارد و بنابراین وظیفه کریستف گالتیه و لوئیس کامپوس، مسئولان جدید باشگاه در ادامه راه روشن است؛ تعداد بازیکنان تیم باید تا پیش از شروع فصل با روشی درست و منطقی کاهش یابد و این برنامه قطعی است.

روزنامه فرانسوی اکیپ اخیرا گزارش داد که در مجموع 10 بازیکن در لیست فروش این باشگاه قرار دارند. قرارداد یولیان دراکسلر، هافبک آلمانی و خلاق با باشگاه پاری سن ژرمن تا سال 2024 اعتبار دارد و البته نام او نیز در فهرست جدایی های احتمالی از این تیم قرار گرفته است. حالا نشانه های بزرگی وجود دارد که نشان می دهد دوران حضور این ستاره 28 ساله آلمانی در پایتخت فرانسه به پایان رسیده است. نام دراکسلر برای سفر اردوی پیش فصل به ژاپن در لیست پاریس دیده نمی شو و غیبت او در این سفر قطعی است. علاوه بر دراکسلر، بازیکنانی چون آندر هررا، جورجینیو واینالدوم و لایوین کورزاوا نیز در خانه خواهند ماند.

دیدگاه‌ها