کد خبر : 1833802 | 25 تیر 1401 ساعت 14:21 | 15.3K بازدید | 5 دیدگاه

100 به جای 400

مدیر بارسا تایید کرد؛ کاهش شدید بند فسخ دمبله

مدیر ورزشی بارسا تایید کرد که بند فسخ جدید عثمان دمبله 100 میلیون یورو است. بند فسخ قبلی او 400 میلیون یورو بود.

مدیر بارسا تایید کرد؛ کاهش شدید بند فسخ دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی عثمان دمبله از بارسلونا شنیده شده بود، اما این بال فرانسوی در نهایت با رد پیشنهادهای خود در این باشگاه ماندگار شد. دو روز پیش باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که با عثمان دمبله برای امضای قرارداد 30 ژوئن 2024 به توافق رسیده است. امضای قرارداد دور از چشم رسانه‌ها و در حضور خوان لاپورتا در دفتر سیوداد خوان گمپر در ساعت 1:15 امروز انجام شد.

1725826

این اتفاق در حالی رخ داد که عثمان دمبله در فصل زمستان گذشته فاصله‌ای تا جدایی از بارسلونا نداشت و حتی اخبار حاکی از آن بود که مدیران باشگاه قصد دارند در نیم فصل دوم او را سکونشین کنند. اما درخشش فوق العاده این ستاره فرانسوی زیر نظر ژاوی باعث شد شرایط تغییر کرده و او در نهایت با بارسلونا برای تمدید قرارداد به توافق برسد. به نظر می‌رسد صحبت‌های مکرر ژاوی و رابطه خوب این سرمربی جوان با عثمان دمبله، تاثیر فراوانی در تصمیم گیری این بازیکن داشت. 

1724775

متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در مورد قرارداد جدید دمبله گفت:« خیلی دوست ندارم در مورد جزئیات مذاکرات و قراردادها حرف بزنم. وقتی مذاکرات تمدید با دمبله شروع شد، سطح توقعات ایجنت او بسیار بالاتر از چیزی بود که انتظار داشتیم. همین تفاوت بزرگ باعث تاخیر در تمدید او شد. سیاست های اقتصادی ما اجازه نمی داد به دمبله دستمزدی که می خواست را پرداخت کنیم ولی در نهایت او پیشنهاد کسر دستمزد را قبول کرد. عثمان تا 2024 با ما قرارداد بسته و بند فسخ او نیز 100 میلیون یورو است.»

این در حالی است که بند فسخ دیگر تمدیدی های بارسا از جمله پدری و فاتی و نیز خرید جدید باشگاه رافینیا یک میلیارد یورو است.

دیدگاه‌ها