کد خبر : 1833826 | 25 تیر 1401 ساعت 16:27 | 16.8K بازدید | 6 دیدگاه

هشت سال فوق‌العاده سپری شد؛

لواندوفسکی: ترسی از مصدومیت در تمرین امروز نداشتم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از دلایل حضورش در تمرین امروز این تیم صحبت کرد.

لواندوفسکی: ترسی از مصدومیت در تمرین امروز نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، گلزن باتجربه بایرن مونیخ برای انتقال به بارسلونا با این باشگاه به توافق رسید و به زودی این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد. بعد از سپری کردن هشت سال فوق العاده در مونیخ، رابرت لواندوفسکی امروز برای آخرین بار در تمرینات این باشگاه حاضر شد و با همه اعضای تیم خداحافظی کرد. حالا رابرت لواندوفسکی مدعی شد ترسی از مصدوم شدن نداشته و بعدا خداحافظی مفصلی با همه ارکان باشگاه خواهد داشت.

1727723

رابرت لواندوفسکی درباره دلیل حضورش در تمرین امروز بایرن مونیخ گفت: "امروز با بچه ها در زمین تمرینی باشگاه خداحافظی کردم. نگران رخ دادن مصدومیت در تمرین نبودم و چنین اتفاقی حتی در خانه هم ممکن است رقم بخورد. می خواستم آمادگی خود را حفظ کنم و البته دوباره در کنار بازیکنان بایرن مونیخ تمرین کنم. 

هشت سال خاص و ویژه را در این باشگاه سپری کردم و این  موضوع را فراموش نکنید. من در مونیخ روزهای خوبی را سپری کردم. به زودی به سمت بارسلونا پرواز خواهم کرد، اما پس از اردوی تمرینی با بارسلونا در آمریکا برای خداحافظی درست و حسابی با همه ارکان باشگاه و سازماندهی برخی موارد، دوباره به اینجا باز خواهم گشت."

دیدگاه‌ها