کد خبر : 1834004 | 26 تیر 1401 ساعت 20:33 | 34.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره هلندی برای لواندوفسکی فداکاری می‌کند؟

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا پیراهن شماره 9 خود را به خرید جدید این باشگاه یعنی رابرت لواندوفسکی واگذار می‌کند.

ستاره هلندی برای لواندوفسکی فداکاری می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره جدید بارسلونا دیروز رسما راهی این تیم شد و حالا او رهبر پروژه ژاوی برای فصل بعد خواهد بود. اما در خبر اعلام شده از سوی باشگاه بارسلونا حرفی در مورد شماره پیراهن رابرت لواندوفسکی برای فصل بعد زده نشد. این ستاره گلزن در سال‌های اخیر در رده ملی و باشگاهی لباس شماره 9 را به تن کرده، اما این عدد در حال حاضر در اختیار ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلوناست. نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد احتمال جدایی این بازیکن از بلوگرانا زیاد شده و البته به نظر می‌رسد خود ممفیس دیپای نیز احتمالا مشکلی با اهدای شماره 9 به رابرت لواندوفسکی برای فصل بعد نخواهد داشت.

1699754

البته احتمالا گزینه‌های دیگر چندان برای ستاره لهستانی و جدید بارسلونا جذاب نخواهد بود. شماره 11 پس از بازگشت آداما ترائوره به ولوز خالی است و این عدد نیز ممکن است مورد قبول لواندوفسکی قرار بگیرد، زیرا او برای مدت کوتاهی همین شماره را در روزهای اولیه حضورش در تیم ملی لهستان پوشید. 

دیگر شماره‌های موجود شامل 15 متعلق به کلمنت لنگله، 16 برای پدری که حالا صاحب شماره هشت شده و 17 که با جدایی لوک دی یونگ هنوز نصیب کسی نشده، هستند و رابرت لواندوفسکی می‌تواند یکی از این اعداد را برای خود انتخاب کند. البته این شماره‌ها باید به دیگر خریدهای جدید بارسلونا شامل رافینیا، پابلو توره، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن اختصاص داده شده و تقسیم بندی در رختکن باشگاه صورت گیرد.

دیدگاه‌ها