کد خبر : 1834010 | 26 تیر 1401 ساعت 21:40 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو به دنبال هافبک هلندی پاری سن ژرمن

در ایتالیا ادعا شد که باشگاه رم برای به‌خدمت گرفتن جورجینیو واینالدوم از PSG پیشنهادی 20 میلیون یورویی به این باشگاه فرانسوی ارائه کرده است.

مورینیو به دنبال هافبک هلندی پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، کالچیومرکاتو مدعی شد باشگاه آ اس رم یک پیشنهاد 20 میلیون یورویی برای جذب جورجینیو واینالدوم به پاری‌سن ژرمن ارائه کرده است. با توجه به نارضایتی پاریسی‌ها از این بازیکن هلندی، انتقال او به تیم ژوزه مورینیو بعید به نظر نمی‌رسد.

واینالدوم که تابستان گذشته از لیورپول به PSG پیوست تنها بعد از یک سال حضور در این تیم، در فهرست خروجی قرار گرفت. رسانه‌ها در فرانسه می‌گویند مسئولین باشگاه پاریسی به واینالدوم اطلاع داده‌اند که قصد ادامه همکاری با او را ندارند.

1727995

حالا به نظر می‌رسد که آینده این ستاره هلندی ممکن است بازی در ایتالیا باشد. کالچیو مرکاتو گزارش داد که باشگاه آ اس رم پیشنهادی به PSG ارائه داده که واینالدوم را به‌مدت یک فصل به‌صورت قرضی به‌خدمت بگیرد، و در انتهای فصل، در صورت رضایت از عملکرد او، با پرداخت 20 میلیون یورو ستاره هلندی را به‌صورت دائمی جذب کند.

بر اساس این گزارش باشگاه ایتالیایی در پیشنهاد خود متذکر شد که حاضر است در یک سال قرارداد قرضی، پنجاه درصد از دستمزد ستاره هلندی را پرداخت کند و پرداخت نیمِ دیگر دستمزد به‌عهده PSG خواهد بود.

با توجه به خرید ویتینیا و نزدیک بودن انتقال رناتو سانچس به پاری‌سن ژرمن، سرمربی این تیم، کریستوف گالتیه، احساس می‌کند فصل آینده نیازی به واینالدوم نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها