کد خبر : 1834024 | 26 تیر 1401 ساعت 23:21 | 23.8K بازدید | 11 دیدگاه

مدافع بارسا: انتقال لواندوفسکی اتفاق خیلی بزرگی است

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، از پیوستن رابرت لواندوفسکی به این تیم ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید حضور مهاجمی مثل او در بارسا اتفاقی بزرگ است.

مدافع بارسا: انتقال لواندوفسکی اتفاق خیلی بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا که در حال حاضر در اردوی پیش‌فصل این تیم به سر می‌برد، از پیوستن رابرت لواندوفسکی به بارسا ابراز خوشحالی کرد و گفت حضور مهاجم بزرگی مثل او برای تیم کاتالان اتفاقی بزرگ به حساب می‌آید.

آرائوخو بعد از پشت سر گذاشتن اولین جلسه تمرینی بارسلونا در آمریکا با رسانه‌ها که در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند؛ گفت‌وگو کرد.

بازیکنان بارسا امروز در شهر میامی آمریکا و در مجموعه ورزشی باشگاه اینترمیامی به تمرین پرداختند. این اولین تمرین بازیکنان بلوگرانا در تور پیش‌فصل آمریکا بود.

1728019

آرائوخو در بدو صحبت‌های خود با خبرنگاران نتوانست خوشحالی خود را از انتقال لواندوفسکی پنهان کند و گفت:" از اینکه لواندوفسکی به باشگاه ما منتقل شده خیلی خوشحالم. این اتفاق خیلی بزرگی است. واقعا لذت‌بخش است".

مدافع بارسلونا در ادامه صحبت‌هایش به دیگر خریدهای باشگاه اشاره کرد و گفت:" بازیکنان خوب دیگری مثل رافینیا و کریستنسن و کسیه هم اضافه شده‌اند. هر چه رقابت در درون تیم بیشتر باشد بهتر است. این در فوتبال همیشه به نفع تیم است چرا که باعث می‌شود بازیکنان بیشترین تلاش را داشته باشند".

آرائوخو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من برای بارسا بهترین‌ها را می‌خواهم و می‌دانم که الان بهترین بازیکنان را داریم. بعضی‌ها به خرید مدافعین اشاره می‌کنند و می‌پرسند من نگران هستم یا نه. من کیفیت خودم را می‌شناسم و از اضافه شدن مدافعین جدید خوشحالم چون رقابت را در پست ما افزایش می‌دهند. ما بارسا هستیم و باید بهترین‌ها را به‌خدمت بگیریم".

دیدگاه‌ها