کد خبر : 1834063 | 27 تیر 1401 ساعت 12:54 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

او و خسرو حیدری چهارشنبه در اردوی آبی‌پوشان

چرا مرادمند از سفر به ترکیه بازماند؟

مدافع استقلال در نهایت نتوانست تیمش را از ابتدای اردوی ترکیه همراهی کند.

چرا مرادمند از سفر به ترکیه بازماند؟

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم استقلال در حالی شب گذشته راهی ترکیه شدند که هیچ اثری از محمدحسین مرادمند مدافع آبی پوشان در بین مسافران آنکارا دیده نمی‌شد. مرادمند که با مساعدت نیروی دریایی ارتش با وجود باقی ماندن چند روز از خدمت سربازی اش در تمرینات استقلال حضور یافته بود، همراه تیم به ترکیه نرفت.

مدافع آبی پوشان که توانسته مجوز حضور در استقلال را به دست بیاورد، هنوز مراحل اداری پایان خدمت سربازی اش را به طور کامل انجام نداده است. از آنجایی که او برای بازی کردن در استقلال نیازمند کارت پایان خدمت است، همراه اعضای تیم به ترکیه نرفت تا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بتواند آخرین مراحل اداری مربوط به پایان سربازی خود را انجام بدهد.

بر این اساس مرادمند، از کادرفنی استقلال کسب اجازه کرد تا دیرتر به اردوی تیم اضافه شود. او قرار است چهارشنبه شب، تهران را به مقصد آنکارا ترک کند. البته به شرطی که امور اداری این بازیکن در بحث سربازی انجام شود تا بتواند با خیال آسوده تیمش را در ترکیه همراهی کند.

گفتنی است، خسرو حیدری، مربی ایرانی استقلال، نیز به دلیل رسیدگی به برخی امور شخصی دیرتر به اردوی ترکیه اضافه خواهد شد. حیدری احتمالا چهارشنبه شب همراه با مرادمند به آنکارا می‌رود تا در کنار آبی‌پوشان باشد.

دیدگاه‌ها