کد خبر : 1834133 | 27 تیر 1401 ساعت 20:20 | 14.2K بازدید | 9 دیدگاه

علت غیبت بنزما در اولین تمرین‌های تابستانی رئال

عدم حضور کریم بنزما در تمرین اخیر بازیکنان رئال مادرید، در شروع اردوی پیش‌فصل، به دلیل طولانی شدن حضور او در بازی‌های ملی، با تیم ملی کشورش فرانسه بود.

علت غیبت بنزما در اولین تمرین‌های تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که رئال مادرید اردوی پیش‌فصل خود را آغاز کرد و بازیکنان این تیم در اولین جلسات تمرینی شرکت کردند اما تمرینات رئال یک غایب بزرگ داشت: کریم بنزما.

علت غیبت کریم بنزما در تمرینات رئال مادرید، حضور او در مسابقات ملی اروپایی به تیم ملی فرانسه بود. بنزما به کادر فنی رئال اطلاع داد که به این علت نمی‌تواند از اولین روزهای اردوی پیش‌فصل، باشگاهش را همراهی کند. رئال مادرید موافقت کرد که دوران مرخصی تابستانی ستاره فرانسوی‌اش را تمدید کند.

کریم بنزما که از سال 2015 به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود در ماه ژوئن 2021، بعد از 6 سال انتظار، دوباره به تیم ملی دعوت شد. به نظر می‌رسد بنزما که حالا به آرزوی خود یعنی بازی در تیم ملی کشورش رسیده قصد ندارد شانس خود برای درخشش با پیراهن آبی خروس‌ها را به هیچ قیمتی از دست بدهد.

1728173

بنزما با اینکه نتوانست در جام ملت‌های قبلی با فرانسه قهرمان شود اما او فصل گذشته با پیراهن رئال مادرید بسیار درخشان ظاهر شد و توانست قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.

کریم بنزما در پایان فصل گذشته به‌همراه تیم ملی فرانسه در رقابت‌های لیگ ملت‌های یوفا حضور داشت. فرانسه در این رقابت‌ها تا روز 13 ژوئن بازی داشت و بنزما تا امروز تنها حدود یک ماه فرصت استراحت داشته است.

وقتی بنزما با باشگاه رئال تماس گرفته و خواهان تمدید مرخصی تابستانی خود شد، مدیران باشگاه اسپانیایی که نمی‌خواستند ستاره بزرگ‌شان را در آستانه یک فصل دشوار تحت فشار بگذارند موافقت کردند که برای او استثنا قائل شده و مرخصی‌اش را چند روز بیشتر از سایر بازیکنان تمدید کنند.

1717338

بنزما که مصمم است در فصل پاییز به‌همراه تیم ملی کشورش در قطر بدرخشد تا شاید بتواند جام جهانی را بالای سر ببرد، به این نتیجه رسیده که تا پیش از شروع فصل جدید به استراحت بیشتری نیاز دارد.

گفته می‌شود بنزما از فردا به اردوی پیش‌فصل رئال اضافه خواهد شد. قرار است او با پروازی مستقیم به آمریکا رفته و در شهر لس‌آنجلس به سایر بازیکنان رئال مادرید ملحق شود.

دیدگاه‌ها