کد خبر : 1834161 | 27 تیر 1401 ساعت 23:38 | 39.8K بازدید | 11 دیدگاه

غسل تعمید دیبالا توسط توتی؛ پیراهن من را بپوش

رسانه‌ها در ایتالیا می‌گویند پیراهن شماره 10 رم، که با نام فرانچسکو توتی گره خورده، به‌زودی صاحب جدیدی خواهد داشت: پائولو دیبالا.

غسل تعمید دیبالا توسط توتی؛ پیراهن من را بپوش

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی است پیراهن شماره 10 باشگاه آ اس رم به‌زودی توسط پائولو دیبالا پوشیده خواهد شد. پیراهن مشهور باشگاه رم، که با نام فرانچسکو توتی گره خورده، پنج سال بعد از خداحافظی این اسطوره جیلاروسی، صاحبی جدید پیدا خواهد کرد؛ یک ستاره آرژانتینی.

این تصمیم همه طرف‌ها را راضی خواهد کرد. گاتزتا می‌گوید دیبالا که مسلما از پوشیدن این پیراهن مشهور خوشحال می‌شود؛ این روزنامه مدعی است توتی هم پیش از این رضایت خود را اعلام کرده است. باشگاه رم هم از این اقدام استقبال خواهد کرد چرا که حضور دیبالا با شماره 10 در میادین، از نظر بازاریابی به سود باشگاه تمام خواهد شد.

1728215

البته دیبالا پیش از قطعی شدن این موضوع باید درباره‌اش با کاپیتان رم، پیگرینی، صحبت کند. برخی در رم معتقدند دیبالا می‌تواند صاحب پیراهن شماره 21 شود که البته در حال حاضر در اختیار ماتیچ است. این گروه معتقدند پیراهن شماره 10 باید به لورنزو تعلق بگیرد.

گاتزتا در گزارش خود مدعی است فرانچسکو توتی، چند هفته پیش در شهر میلان، با دیبالا برخوردی تصادفی داشت. در خلال صحبت‌های دیبالا و توتی، اسطوره باشگاه رم به او گفت:" به جیلاروسی بیا و شماره 10 را بگیر. من خودم این شماره را به تو می‌دهم".

1722614

این روزنامه می‌گوید دیبالا در آن گفت‌وگو به توتی گفته قصدش این است که شماره 21 را بپوشد. هر چند به نظر می‌رسد این صحبت ستاره آرژانتینی بیشتر از روی تعارف بوده است. چرا که بعید است فوتبالیستی که قرار است بازیکن آ اس رم بشود از احتمال پوشیدن پیراهن مشهور فرانچسکو توتی، خوشحال نشود.

دیدگاه‌ها