کد خبر : 1834237 | 28 تیر 1401 ساعت 12:45 | 8.4K بازدید | 11 دیدگاه

بوسکتس: تلاش باشگاه برای جذب لوا ستودنی بود

سرخیو بوسکتس، بازیکن کهنه‌کار بارسلونا، از پیوستن روبرت لواندوفسکی به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

بوسکتس: تلاش باشگاه برای جذب لوا ستودنی بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تلاش‌های متوالی و پیشنهادات متعددی که به بایرن مونیخ ارائه کرد بالاخره موفق شد نظر مساعد مدیران این باشگاه برای انتقال لواندوفسکی را جلب کند. 
این بازیکن با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو از بایرن جدا شده و به بارسلونا ملحق شد تا این باشگاه به هدف اولش در پنجره نقل و انتقالات رسیده باشد. 
او در فهرستی که ژاوی هرناندز برای خرید در پنجره تابستانی در اختیار مدیران بارسا قرار داده بود در صدر قرار داشت و جذب این ستاره لهستانی از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای این تیم، هواداران و بازیکنانش برخوردار بود. 
بوسکتس در گفتگو با خبرنگاران درباره خریدهای جدید بارسا اظهار داشت:« تلاش قابل تحسینی از سوی باشگاه صورت گرفته و بازیکنان بسیار خوبی در پست‌های هجومی و دفاعی به جمع ما اضافه شدند. من از این که بازیکنانی در سطح جهانی به نوکمپ آمده‌اند بسیار خوشحال هستم. این که توانستیم رافینیا و لواندوفسکی را بخریم و قرارداد عثمان دمبله را تمدید کنیم بسیار مهم است.»

1728170
او با اشاره به شانس بارسا برای قهرمانی در فصل آینده گفت:« فوتبال فقط و فقط به گلزنی بستگی دارد و امسال رقابت بسیاری در جریان خواهد بود. امیدواریم که این فصل برای ما به بهترین شکل ممکن به پایان برسد و ما بتوانیم مدعی قهرمانی باشیم و جام‌هایی را نیز به دست بیاوریم.»
این ستاره قدیمی بارسا درباره لواندوفسکی اضافه کرد:« من روز گذشته برای اولین بار او را دیدم. این بازیکن اهمیت زیادی برای ما دارد و در طول فصل گل‌های بسیاری به ثمر می‌رساند. امیدوارم که بتوانیم به او کمک کنیم و او هم به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن با ما سازگار شود. باید به او فرصت داد تا درخششی که در طول این سال‌ها داشته را در بارسا هم نشان دهد.»

دیدگاه‌ها