کد خبر : 1834300 | 28 تیر 1401 ساعت 19:40 | 21.8K بازدید | 9 دیدگاه

لوا تست پزشکی داد، لحظه‌شماری برای امضا(عکس)

رابرت لواندوفسکی امروز در شهر میامی، تستهای پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و انتظار می‌رود امروز تا چند ساعت دیگر قرارداد خود با بارسلونا را رسما امضا کند.

لوا تست پزشکی داد، لحظه‌شماری برای امضا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که برای پشت سر گذاشتن یک کمپ تابستانی در ایالات متحده به سر می‌برد اخیرا شاهد اضافه شدن رابرت لواندوفسکی به اردوی تیم بود. لواندوفسکی به جمع بازیکنان بارسا اضافه و به آنها معرفی شد.

طبق رسم همیشگی ستاره لهستانی باید ابتدا در تستهای پزشکی شرکت کرده و سپس پای قراردادش با باشگاه را امضا کند. اتفاقی که انتظار می‌رود امروز سه‌شنبه در شهر میامی آمریکا، عملی شود.

لحظاتی پیش رسانه‌ها گزارش دادند که رابرت لواندوفسکی در شهر میامی، در تستهای پزشکی شرکت کرده و سپس عازم محل برگزاری اردوی بارسا شده است. حالا همه مراحل طی شده و تنها امضای او پای قرارداد باقی مانده تا گلزن لهستانی رسما بازیکن بارسلونا لقب بگیرد.

1728496
لواندوفسکی امروز در شهر میامی تستهای پزشکی را انجام داد

لواندوفسکی بعد از پیوستن به هم‌تیمی‌های جدیدش در آمریکا به تلویزیون بارسا گفت:" تصمیم گرفتن برای پیوستن به بارسا برای من خیلی راحت بود. بارسا دوباره برگشته و من فکر می‌کنم بتوانم به تیم کمک کنم تا دوباره به قله فوتبال اروپا برگردد".

باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر موفق شد با بایرن مونیخ به توافق برسد و باشگاه آلمانی را راضی کند که اجازه خروج رابرت لواندوفسکی را صادر کنند. با اینکه بایرن مونیخ اعلام کرد جزئیات توافقش با بارسا هنوز معلوم نیست و رقمی برای انتقال لواندوفسکی مشخص نشده ولی گفته می‌شود رقم مورد توافق دو باشگاه 50 میلیون یورو بوده است.

دیدگاه‌ها