کد خبر : 1834310 | 28 تیر 1401 ساعت 21:00 | 24.9K بازدید | 1 دیدگاه

توقف معامله 1.2 میلیاردی؛ آث میلان فروخته نشد

دادگاهی در آمریکا روند فروش باشگاه آث میلان توسط شرکت سرمایه‌گذاری الیوت را متوقف کرد چرا که این شرکت به عدم شفافیت در مقابل سهامداران متهم شده است.

توقف معامله 1.2 میلیاردی؛ آث میلان فروخته نشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شرکت سرمایه‌گذاری الیوت، مالک باشگاه ایتالیایی آث میلان، در تلاش است باشگاه را به شرکت سرمایه‌گذاری دیگری به نام گروه رِدبرد به فروش برساند اما دادگاهی در آمریکا روند این خرید و فروش را متوقف کرد.

معامله باشگاه آث میلان بین این دو شرکت سرمایه‌گذاری، بر اساس شایعات، معامله‌ای 1.2 میلیارد یورویی است.

1728508

یک قاضی در آمریکا بعد از شکایت یکی از سرمایه‌گذاران کوچک باشگاه میلان، حکم داد که روند فروش باشگاه توسط الیوت فعلا متوقف شود تا به شکایت سرمایه‌داران کوچک رسیدگی شود. این دادگاه، شرکت الیوت را متهم کرد که سهامداران را، بر خلاف قوانین، از جزئیات معامله در جریان باخبر نکرده است.

ماه گذشته میلادی مشخص شد که شرکت الیوت درصدد است آث میلان را به یک شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی به نام گروه سرمایه‌گذاری ردبرد بفروشد. بعد از انتشار شایعات، الیوت اعلام کرد در مذاکرات با این خریدار شرط کرده که مدیران اصلی میلان باید در پستهای خود حفظ شوند. این شرکت اعلام کرد بعد از انتقال مالکیت باشگاه، ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی ارشد و پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه، تغییر نخواهند کرد.

الیوت برای راحت کردن خیال هواداران میلان اعلام کرد که شرکت ردبرد قول داده که هدفش ادامه دادن به مسیر میلان برای بازگشت به قله فوتبال دنیا خواهد بود. مسیری که با قهرمانی فصل گذشته در ایتالیا آغاز شده است.

دیدگاه‌ها