کد خبر : 1834440 | 29 تیر 1401 ساعت 15:25 | 38.9K بازدید | 13 دیدگاه

اسکار هرناندز:

منتظر ژاوی هستیم؛ شرایط او خوب نیست

برادر ژاوی از شرایط سخت او خبر داد و اینکه منتظر حل مشکل او برای سفر به آمریکا هستند.

منتظر ژاوی هستیم؛ شرایط او خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بامداد امروز در اولین بازی دوستانه تور آمریکا برابر اینتر میامی 6-0 پیروز شد. در این بازی برای بارسلونا امریک اوبامیانگ، آنسو فاتی، رافینیا، ممفیس دیپای، گاوی و دمبله گلزنی کردند. مهمترین غایب بازی ژاوی هرناندز بود که به دلیل مشکل گذرنامه هنوز نتوانسته به تیم در آمریکا اضافه شود.

1728764

اسکار، برادر ژاوی هدایت بارسا را در بازی برابر اینترمیامی برعهده داشت و در نشست خبری پس از بازی گفت:« ژاوی شرایط دشواری دارد و امیدواریم تا فردا بتواند اسپانیا را ترک کند. منتظر او هستیم و خوشبین که مشکلش هر چه زودتر حل شود. او روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد چرا که دوست دارد سریع تر به تیم اضافه شود.»

1728618

اسکار در مورد بازی گفت:« خوشحالیم و بازی خوبی بود. باید همین روند را ادامه داد و پیشرفت کرد. از عملکرد خریدهای جدید نیز راضی هستیم. رافینیا در یک به یک ها بسیار خوب کار می کند. حضوری دائم در محوطه جریمه دارد و ضربات نهایی را هم خوب می زند. او یک بازیکن کامل و سطح اول جهانی است. کریستنسن هم یک مدافع سریع است و به خوبی ضربات سر اول را می زند. او به ما کمک شایانی در طول فصل خواهد کرد.»

اسکار در مورد گلزنی فاتی هم گفت:« شرایط آنسو خوب است و بهتر هم خواهد شد. روز به روز بهتر می شود و مثل یک خرید جدید برای ماست.»

انتقال رابرت لواندوفسکی:« با جذب او ما یک جهش بسیار بزرگ از لحاظ کیفی داشتیم. ما به دنبال جذب یک بازیکن در کلاس جهانی بودیم و اکنون او را داریم.  لواندوفسکی در سطح بالایی است و از جذب او بسیار خوشحالیم.»

دیدگاه‌ها