کد خبر : 1834466 | 29 تیر 1401 ساعت 18:21 | 12.3K بازدید | 13 دیدگاه

نبی کیتا:

می‌خواهم مثل فصل قبل در لیورپول بدرخشم

نبی کیتا، ستاره خط میانی لیورپول اهداف بزرگی برای فصل بعد در سر دارد.

می‌خواهم مثل فصل قبل در لیورپول بدرخشم

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا، ملی‌پوش گینه‌ای، فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در ترکیب لیورپول داشت و در 40 بازی، چهار گل به ثمر رساند و سه پاس گل نیز داد. گرچه در فصل تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی نبی کیتا از لیورپول منتشر شد، اما این بازیکن ابراز امیدواری در فصل بعد هم بتوانند درخشش سال گذشته خود را تکرار کند.

نبی کیتا گفت: "فصل گذشته شرایط برای من در ترکیب لیورپول خیلی خوب پیش رفت، من در بازی‌های زیادی در ترکیب قرار گرفتم و در اغلب این مسابقات ما موفق به کسب پیروزی شدیم. این فصل دوست دارم دوباره همین روند برایم تکرار شود و بتوانم در بیشتر مسابقات در ترکیب اصلی لیورپول قرار بگیرم. 

1466376

بیش از هر چیز دیگری برای من مهم است که بتوانم به تیم کمک کنم و بتوانم در امر گلزنی به لیورپول یاری برسانم. هر فصل برای خودم این هدف را قرار می‌دهم که سعی کنم نسبت به آنچه در فصل قبل انجام داده‌ام بهتر عمل کنم. همیشه سعی می‌کنم پیشرفت کنم و موفقیت‌های بیشتری به‌دست بیاورم. درست از زمانی که برای اولین بار فوتبال بازی کردن را شروع کردم نیز به همین شکل عمل کرده‌ام.

رویارویی با لایپزیش؟ بسیار خوشحالم که به آلمان برمی‌گردم و هم‌تیمی‌‌های سابق خودم را ملاقت می‌کنم. بعضی مواقع بهتر است شما مقابل تیمی قرار بگیرید که سبک بازی و تاکتیک متفاوتی دارد. لایپزیش نیز از آن دسته تیم‌‌هایی است که مثل ما از بالا پرس می‌کند و آنها به حریف اجازه نمی‌دهند مالک توپ باشد. به‌ همین دلیل، این بازی می‌تواند برای آمادگی در فصل بعدی به ما کمک کند."

دیدگاه‌ها