کد خبر : 1834472 | 29 تیر 1401 ساعت 19:40 | 29.2K بازدید | 6 دیدگاه

هافبک برزیلی رئال دوباره قرضی واگذار می‌شود

رینیر، ستاره جوان برزیلی رئال مادرید، که به‌تازگی از یک انتقال قرضی به باشگاهش برگشته است به احتمال زیاد دوباره به‌صورت قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

هافبک برزیلی رئال دوباره قرضی واگذار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رینیر، ستاره جوان باشگاه رئال مادرید، که دو فصل گذشته را به‌صورت قرضی در بوروسیا دورتموند توپ زده و امسال تابستان به باشگاه اصلی‌اش برگشته بود، به احتمال زیاد دوباره به‌صورت قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد. گفته می‌شود مقصد این بارِ ستاره برزیلی، باشگاه ایتالیایی تورینو است.

رئال مادرید قصد دارد در ادامه تابستان چندین نفر از بازیکنانش را یا به فروش رسانده یا به‌صورت قرضی واگذار کند. رینیر، هافبک جوان برزیلی، یکی از این بازیکنان است که رئال می‌خواهد به‌صورت قرضی به باشگاهی دیگر واگذار کند. گزارش‌ها حاکی از این است که باشگاه ایتالیایی تورینو با ایجنت رینیر تماس گرفته و تمایل خود را برای جذب قرضی او اعلام کرده است.

1728815

باشگاه تورینیو که امسال تابستان مهاجم اصلی خود آندره‌آ بلوتی را از دست داد حالا به دنبال یک مهره تهاجمی باکیفیت می‌گردد. رینیر البته یک هافبک تهاجمی است که دوست دارد در نقش شماره 10 بازی کند ولی او قابلیت بازی کردن به‌عنوان وینگر را هم دارد.

رینیر 20ساله در سال‌های گذشته به‌عنوان یکی از جوان‌های آینده‌دار فوتبال برزیل شناخته می‌شد ولی او نتوانست انتظارها را برآورده کند و در صورت انتقال به تورینو، می‌توان گفت این جوان برزیلی سیری نزولی را طی کرده است.

رسانه‌ها در اسپانیا گزارش دادند به جز باشگاه تورینو، یک باشگاه اسپانیایی هم خواهان جذب قرضی رینیر است. رئال وایادولید تمایل خود را برای این انتقال به رئال مادرید اطلاع داد. باید دید هافبک برزیلی و باشگاه رئال در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها